Jag tror att kommer alla med en sån avatar, blir det som hela havet stormar.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Animerade avatarer - snyggt eller fult
Collapse
X
-
Om inte om fanns.....om kuken vore en varm korv skulle jag ha ätit ihjäl mig för länge sen, Nog talat om det. Skulle forumet bli överbelastat av rörliga bilder (ja jag kallar dom så, är gammal mänska) så får vi väl ta itu med det då.Originally posted by TequilaLadyMen hallegullan, torka tårarna nu.
Seså, upp med hakan.
Det jag syftar på är nu att om alla skulle ha,
om forumet inte klarar av det, om.. om om inte fanns...
Den dagen den sorgen,
då åtgädas det, säkert som Amen i kyrkan, skulle jag tro.

- Comment
Comment
-
Originally posted by BriaOm inte om fanns.....om kuken vore en varm korv skulle jag ha ätit ihjäl mig för länge sen, Nog talat om det. Skulle forumet bli överbelastat av rörliga bilder (ja jag kallar dom så, är gammal mänska) så får vi väl ta itu med det då.
"om kuken vore varm korv..."
Du är oförbätterlig du, Bria-fia! *dööör av garv*
Det var ett uttryck jag då aldrig hört. *asg* Det var nåt annat än "om inte om hade varit hade kärringa skjutit björnen med högaffeln" som jag brukar köra med.
- Comment
Comment
-
Jag var tvungen att kolla ner lite tråden hur du menadeOriginally posted by VilleparisisDet blev så klart helt fel en ANDRA gång. Frågan gäller om det är snyggt och inget annat.

Kör hårt,det kan gå
I morgon kan det vara försent.
Elita4ever
Milica IJpelaar
- Comment
Comment
-
Originally posted by msfantasiaEftersom ville skapade den här omröstningen så måste det ju innebära att han böjer sig för vad majoriteten tycker, och majoriteten tycker än så länge att animerade avatarer är snyggt.
Så nu slipper vi mer gnäll om animerade avatarer från ville då
Ja, nu ser vi fram emot lite nytt gnäll om andra saker..
________
____
- Comment
Comment
-
Iofs... Jag menade snarare att själva pollen var gnäll..Originally posted by FjällisSer inget gnäll i tråden

Det som skrivits tidigare har ju egentligen enbart handlat om ett tekniskt skärseldsscenario eftersom animerade giffar alltid har, och är, tillåtna...
Men inte vissa... Skillnaden vet jag inte vad den beror på... Och eftersom ett enstaka inlägg kan vara på 20mb men det inte är tillåtet med en animerad gif på 90kb som avatar så verkar det ju lite skumt... Kanske extra då en statisk bild på 100kb är ok....
Och eftersom animerade giffar bevisligen fungerar i dagsläget och extra bra som signaturer eller i meddelanden... Så är det ju knappast estetiska anledningar... Inte heller Estiska... Men är det meningen att man ska ta Ville seriöst? Ni tror inte han bara leker alltså? Att det typ är PV med nytt nick?
Ja,ja... för att försöka komma till punkt så tycker jag startandet av denna tråd är gnäll.. och enbart gnäll.. Varför skall det avhandlas???? Är det ens någon som vet vad pollen handlar om?????
Ungefär lika vettigt som att fråga om en tavla är estetisk..............________
____
- Comment
Comment

Comment