Announcement

Collapse
No announcement yet.

Animerade avatarer - snyggt eller fult

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jag tror att kommer alla med en sån avatar, blir det som hela havet stormar.

Comment

Originally posted by TequilaLady
      Men hallegullan, torka tårarna nu.
      Seså, upp med hakan.

Det jag syftar på är nu att om alla skulle ha,
      om forumet inte klarar av det, om.. om om inte fanns...

Den dagen den sorgen,
      då åtgädas det, säkert som Amen i kyrkan, skulle jag tro.

Om inte om fanns.....om kuken vore en varm korv skulle jag ha ätit ihjäl mig för länge sen, Nog talat om det. Skulle forumet bli överbelastat av rörliga bilder (ja jag kallar dom så, är gammal mänska) så får vi väl ta itu med det då.

Comment

Originally posted by Bria
        Om inte om fanns.....om kuken vore en varm korv skulle jag ha ätit ihjäl mig för länge sen, Nog talat om det. Skulle forumet bli överbelastat av rörliga bilder (ja jag kallar dom så, är gammal mänska) så får vi väl ta itu med det då.
        "om kuken vore varm korv..." Du är oförbätterlig du, Bria-fia! *dööör av garv*

Det var ett uttryck jag då aldrig hört. *asg* Det var nåt annat än "om inte om hade varit hade kärringa skjutit björnen med högaffeln" som jag brukar köra med.

Comment

Originally posted by skorpan
          Ja det är snyggt...kolla min
          Den är skit fin
          Kör hårt,det kan gå
          I morgon kan det vara försent.
          Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Originally posted by Villeparisis
            Det blev så klart helt fel en ANDRA gång. Frågan gäller om det är snyggt och inget annat.
            Jag var tvungen att kolla ner lite tråden hur du menade
            Kör hårt,det kan gå
            I morgon kan det vara försent.
            Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Jag röstar på ja..Det kan vara snyggt med rörliga avatar (kollar in fjällis..den e juh fin)..sedan har man juh sett en å annan ful nån annanstan..Men jag röstar på JA
              (vill åzzå ha)

Comment

Originally posted by Villeparisis
                Ja nog för att jag tycker att det liknar en katt jag. Och inte kommer man till den typen av sida som du säger heller.
                Lite OT blir det nu ..sorry ville.
                Men måste fråga..tyckte du kamelen likande en katt??
                Eller skojjade du bara?

Comment

Eftersom ville skapade den här omröstningen så måste det ju innebära att han böjer sig för vad majoriteten tycker, och majoriteten tycker än så länge att animerade avatarer är snyggt.

Så nu slipper vi mer gnäll om animerade avatarer från ville då

Comment

Originally posted by starfriend
                    Lite OT blir det nu ..sorry ville.
                    Men måste fråga..tyckte du kamelen likande en katt??
                    Eller skojjade du bara?

Nä det tyckte han inte men han ville inte skriva fladdermus.

Comment

Originally posted by msfantasia
                      Eftersom ville skapade den här omröstningen så måste det ju innebära att han böjer sig för vad majoriteten tycker, och majoriteten tycker än så länge att animerade avatarer är snyggt.

Så nu slipper vi mer gnäll om animerade avatarer från ville då

Ja, nu ser vi fram emot lite nytt gnäll om andra saker..
                      ________
                      ____

Comment

Ser inget gnäll i tråden

Comment

Originally posted by Duke
                          Ser fram emot och ser fram emot, men omväxling förnöjer iaf

Comment

Originally posted by Duke
                            Ja vad har du på lager?

Comment

Originally posted by Fjällis
                              Ser inget gnäll i tråden
                              Iofs... Jag menade snarare att själva pollen var gnäll..

Det som skrivits tidigare har ju egentligen enbart handlat om ett tekniskt skärseldsscenario eftersom animerade giffar alltid har, och är, tillåtna...

Men inte vissa... Skillnaden vet jag inte vad den beror på... Och eftersom ett enstaka inlägg kan vara på 20mb men det inte är tillåtet med en animerad gif på 90kb som avatar så verkar det ju lite skumt... Kanske extra då en statisk bild på 100kb är ok....

Och eftersom animerade giffar bevisligen fungerar i dagsläget och extra bra som signaturer eller i meddelanden... Så är det ju knappast estetiska anledningar... Inte heller Estiska... Men är det meningen att man ska ta Ville seriöst? Ni tror inte han bara leker alltså? Att det typ är PV med nytt nick?

Ja,ja... för att försöka komma till punkt så tycker jag startandet av denna tråd är gnäll.. och enbart gnäll.. Varför skall det avhandlas???? Är det ens någon som vet vad pollen handlar om?????

Ungefär lika vettigt som att fråga om en tavla är estetisk..............
                              ________
                              ____

Comment

Originally posted by Bria
                                Ja vad har du på lager?
                                Det kom extremt lägligt direkt under din fråga!!!
                                Vad är oddsen......
                                ________
                                ____

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X