Du hade väl kunnat stanna kvar ett tag på chatten?
Hörru tronic.
Collapse
X
-
Se så söt han e Tronic....
Har inget gips..men fått göra en till magnetröntgen å så har de känt,tryckt,böjt..å plågat mig mer än nån annan gjort..suck..får veta sen hur de gått..men de kändes som att en operation till måste göras...suck..
[CENTER]
[COLOR=Black][I][B] Blonde, perverted and proud, kan det bli b- Quote
Comment
-
Ajdå, stackars dej...Originally posted by ViktoriaSe så söt han e Tronic....
Har inget gips..men fått göra en till magnetröntgen å så har de känt,tryckt,böjt..å plågat mig mer än nån annan gjort..suck..får veta sen hur de gått..men de kändes som att en operation till måste göras...suck..
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Oj..nu ska han sätta kniven i mig me..huu..ja ja..
*slänger upp benet*
Kommer blir rätt ok..kunna leva hyfsat..aldrig mer snowboard,slalom,cykla..å springa..men att små jogga efter ett snyggt span ska jag fixa
Om han då inte e vääldigt snabb....som vissa e..
[CENTER]
[COLOR=Black][I][B] Blonde, perverted and proud, kan det bli b- Quote
Comment
-
tråkigt med benet men du låter trots allt positiv.........undrar när jag får min tumme opereradOriginally posted by ViktoriaOj..nu ska han sätta kniven i mig me..huu..ja ja..
*slänger upp benet*
Kommer blir rätt ok..kunna leva hyfsat..aldrig mer snowboard,slalom,cykla..å springa..men att små jogga efter ett snyggt span ska jag fixa
Om han då inte e vääldigt snabb....som vissa e..
Våren/sommaren sa han.....är det inte sommar nu
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
ja kan operera
Comment