[OT - Tråd 144349] - Carl Bildt då, va?

Collapse
X
  •  
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Duke
    molto carne
    • Oct 2003
    • 5741

Sv: Carl Bild då, va?

Originally posted by Villeparisis
    Verkligen inte jag som väckt den frågan i media där man försökt göra den till politik. Och återigen: vad jag själv anser i sakfrågan håller jag för mig själv.
    Nej, du har inte väckt frågan men du skriver ju rakt ut att du tycker det har med politik att göra när du vill få den flyttad till politik-delen. Carl Bildt mfl anser inte att hans optionsaffärer har med politik att göra.. Det gör ju du så du kan väl inte tydligare ta ställning?
    ________
    ____

Comment

• Villeparisis
      Trogen
      • May 2004
      • 9738

Originally posted by Duke
      Nej, du har inte väckt frågan men du skriver ju rakt ut att du tycker det har med politik att göra när du vill få den flyttad till politik-delen. Carl Bildt mfl anser inte att hans optionsaffärer har med politik att göra.. Det gör ju du så du kan väl inte tydligare ta ställning?
      Nu är det ju så att oavsett vad Bildt shjälv tycker så har frågan blivvit politisk genom den behandling den fått i medierna.
      Tornevalls skribent med nio liv (inne p

Comment

• Duke
        molto carne
        • Oct 2003
        • 5741

Nu är det ju så att oavsett vad Bildt shjälv tycker så har frågan blivvit politisk genom den behandling den fått i medierna.
        Det beror ju på utgången och jag tycker inte du skall döma han på förhand bara för att du tycker att hans handlande med privata optioner är politiskt!
        ________
        ____

Comment

• Villeparisis
          Trogen
          • May 2004
          • 9738

Originally posted by Duke
          Det beror ju på utgången och jag tycker inte du skall döma han på förhand bara för att du tycker att hans handlande med privata optioner är politiskt!
          Mitt omdöme om honom håller jag privat däremot har jag ett omdöme om debatten i sig.

Comment

• Duke
            molto carne
            • Oct 2003
            • 5741

Fast iofs tycker jag väl inte ens tråden handlar om den eventuellt politiska frågan utan hur Carl Bildt som person tacklar uppmärksamheten kring den. Men det är ju mitt tycke.. Kanske bäst att låta folk förstå bäst själva var de deras trådar hör hemma?
            ________
            ____

Comment

• gason
              Eremit
              • Jan 2005
              • 7633

Borde detta inte vara en tråd för Politikforumet ?
              Självklart kan ju inte jag känna till hur diskussionen går mellan ansvariga administratörer, men jag tackar för tröstpriset.
              Ville! Nu har jag tappat räkningen på hur många gånger vi admins har sagt detta.

Diskutera hemskt gärna sakfrågorna MEN:
              SLUTA att tala om för folk var de ska posta sina trådar.
              SLUTA att ifrågasätta varför folk gör som de gör.

Jag kommer inte att säga det igen och jag kommer inte att diskutera saken något mer.

LÄS REGLERNA!!

B9 - Ingen baksätesmoderering, anmäl istället de inlägg du anser bryter mot reglerna.

Detta står nästan överst.

"Vem bedömer vad som får göras?
              I princip kan man säga att forumägarens ord är lag. Forumägaren har tillsatt administratörer och moderatorer för att kunna sköta forumet bättre. Att man är admin eller moderator betyder per automatik att forumägaren har fullt förtroende för personen. Deras ord är också lag och det är också dessa personer som i modereringar bedömer vad som skall bort och vad som får ligga kvar. Dessa personer har rätt att stänga av personer som anses strida mot forumets policy eller regler."
              -"Jag har aldrig f

Comment

• Villeparisis
                Trogen
                • May 2004
                • 9738

Originally posted by gason
                Ville! Nu har jag tappat räkningen på hur många gånger vi admins har sagt detta.

Diskutera hemskt gärna sakfrågorna MEN:
                SLUTA att tala om för folk var de ska posta sina trådar.
                SLUTA att ifrågasätta varför folk gör som de gör.

Jag kommer inte att säga det igen och jag kommer inte att diskutera saken något mer.

LÄS REGLERNA!!

B9 - Ingen baksätesmoderering, anmäl istället de inlägg du anser bryter mot reglerna.

Detta står nästan överst.

"Vem bedömer vad som får göras?
                I princip kan man säga att forumägarens ord är lag. Forumägaren har tillsatt administratörer och moderatorer för att kunna sköta forumet bättre. Att man är admin eller moderator betyder per automatik att forumägaren har fullt förtroende för personen. Deras ord är också lag och det är också dessa personer som i modereringar bedömer vad som skall bort och vad som får ligga kvar. Dessa personer har rätt att stänga av personer som anses strida mot forumets policy eller regler."
                Helt riktigt Gason att jag lovat att göra det. Däremot kunde jag faktiskt inte låta bli eftersom det är knappt två veckor sedan i en debatt på annat håll här då administratörerna här så mangrant bedyrade att politiska diskussioner allt var begränsade till den sektionen. Och så ser man då denna i mitt tycke - men inte Dukes - högst politiska tråd.
                Ändock tänker inte bråka i den här saken mer.

Comment

• Tornevall
                  Developer Devil
                  • Oct 2003
                  • 22259
                  • 🏛️ Owner

Helt riktigt Gason att jag lovat att göra det. Däremot kunde jag faktiskt inte låta bli eftersom det är knappt två veckor sedan i en debatt på annat håll här då administratörerna här så mangrant bedyrade att politiska diskussioner allt var begränsade till den sektionen. Och så ser man då denna i mitt tycke - men inte Dukes - högst politiska tråd.
                  Ändock tänker inte bråka i den här saken mer.
                  Du hade inte ens behövt KOMMENTERA DET HÄR!!!
                  ---

Comment

• Tornevall
                    Developer Devil
                    • Oct 2003
                    • 22259
                    • 🏛️ Owner

Sv: [Tråd 144349] - Carl Bildt då, va?

Innehåll från tråd 144349 har flyttats.
                    ---

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page