Säkrast att göra det nu, det vore synd om det är fullbokat senare.
Vi kommer säkert att bli stamgäster efter denna succé.
Ja det är kanske bäst. Bokar du till oss bägge?
Säkert blir vi stammisar och vi stjäl hela showen, de andra kan gå hem, ingen märker något ändå. Tycker redan synd om dom.
Vid närmare eftertanke tror jag vi överlåter bokandet åt några simpla tjänstemän. Som universalgenier måste det vara under vår värdighet att boka resor.
Mollypolly borde nog byta lösenord. Det tycks vara någon simpel tjänsteman som kapat kontot.
Ja jädrar i min låda...eller jag menar slott, det tycks vara nån simpel tjänsteman härinne i mitt namn..
Men med vem ska jag byta lösenord
Bra att han bokat iofs, annars hade jag varit tvungen att ge honom sparken. Nu får det räcka med ett
Ja jädrar i min låda...eller jag menar slott, det tycks vara nån simpel tjänsteman härinne i mitt namn..
Men med vem ska jag byta lösenord
Bra att han bokat iofs, annars hade jag varit tvungen att ge honom sparken. Nu får det räcka med ett
Byt med den simpla tjänstemannen. Han/hon verkar ha många på lager.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment