I en annan tråd kom förslaget upp att vi kanske borde införa ett system med straffpoäng för olämpliga inlägg liknande det som finns på AOTv. I korthet fungerar det så att moderatorerna har rätt att ge straffpoäng för inlägg som klart bryter mot forumets regler, När någon skribent passerat en viss gräns så blir han/hon avstängd för en viss tid.
Själv tycker jag detta är en utmärkt idé men vissa tycker uppenbarligen det är fel. Så skriv hit och debattera. Kom dock ihåg att det är ju också så att vi inte behöver köpa AOTv-modellen rentav utan systemet går ju att modifiera,
Till sist notera att jag INTE gjort någon poll av detta. Blir bara fel med en sådan innan vi debatterat.
Själv tycker jag detta är en utmärkt idé men vissa tycker uppenbarligen det är fel. Så skriv hit och debattera. Kom dock ihåg att det är ju också så att vi inte behöver köpa AOTv-modellen rentav utan systemet går ju att modifiera,
Till sist notera att jag INTE gjort någon poll av detta. Blir bara fel med en sådan innan vi debatterat.

...jag föreslår att du gör en poll om detta....

...............Änglatofflor.

Comment