Announcement

Collapse
No announcement yet.

Välkänd

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kanske var det en kvarglömd dildo från BB03?

Comment

Det var Peters om jag inte missminner mig----

Comment

Välkänd

Som min Avatar visar så är jag ej direkt okänd av flertalet; även om de önskar att jag ej byggt upp visst avstånd.

Comment

Originally posted by MHN001
          Som min Avatar visar så är jag ej direkt okänd av flertalet; även om de önskar att jag ej byggt upp visst avstånd.
          Jaså du. Har du barn? Ålder? Bor du nånstans? Har du måhända någon personlig sida du kan presentera för oss också?
          -

Comment

Originally posted by MHN001
            Riv alla murar...?

Comment

Originally posted by MHN
              Riv alla murar...?

Ja, passa på att lär känna din schizofrena personlighet på andra sidan samtidigt.
              -

Comment

Originally posted by TMM
                Jaså du. Har du barn? Ålder? Bor du nånstans? Har du måhända någon personlig sida du kan presentera för oss också?
                De flesta har nog betraktat mig såsom opersonlig. Det finns/fanns bara en sida att visa, den andra skulle hållas dold.

Comment

ser ju till och med ut som en bekymrad, äldre och mer skäggig bruce willis.

inte vad jag hade önskat för honom men.. vad kan man göra ?lol
                  " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
                  // Hale Chidduck

Comment

Originally posted by Pacifier
                    ser ju till och med ut som en bekymrad, äldre och mer skäggig bruce willis.

inte vad jag hade önskat för honom men.. vad kan man göra ?lol
                    Exakt min tanke...en äldre Bruce tänkte jag på igår hela tiden när jag såg avataren.....

Comment

Nu när ni säger det så finns det nog en skådis som påminner väldigt mycket om den avataren. Jag återkommer när jag vet vem.
                      -

Comment

Ser ut som en något äldre kopia på Magnums boss. Ni vet TV-serien från 70-talet. Vet inte vad han heter.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                        Working...
                        X