Att använda en bifogad bild i en tråd.

Collapse
X
  •  
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tornevall
    Developer Devil
    • Oct 2003
    • 22263
    • 🏛️ Owner

    #1

    Att använda en bifogad bild i en tråd.

    1 - Börja med att bifoga bilden.



    Klicka på den lilla genvägen eller på något annat sätt hämta in länken.

    Länken kan se ut såhär (detta är länken till ovanstående skärmdump):

    http://forum.tornevall.net/attachmen...1&d=1157391786


    2 - Klistra in länken som bild eller använd bildikonen i verktygsfältet
    Det går att skriva länken manuellt med taggarna [img]bild[/img]




    Du har nu klistrat in den bifogade bilden i inlägget. Bilden ligger kvar som miniatyr i inlägget, men detta gör det enklare att få en större bild i forumet utan att behöva använda en extern länk till bilden.
    Attached Files
    ---
  • Agge
    Mirakulöst aktiv
    • May 2004
    • 46698

    #2
    Sv: Att använda en bifogad bild i en tråd.

    Duktig jag är
    [B][COLOR=#4b0082] ...............

    Comment

    • Millan
      ****
      • Nov 2003
      • 19847

      #3
      Sv: Att använda en bifogad bild i en tråd.

      Originally posted by Agge
      Duktig jag är
      Nejmen...nu vill jag åka i morgon dag.... oj vad du sukta mig nu

      Comment

      • Tornevall
        Developer Devil
        • Oct 2003
        • 22263
        • 🏛️ Owner

        #4
        Sv: Att använda en bifogad bild i en tråd.

        Originally posted by Agge
        Duktig jag är

        Jäkligt fiiint! Ta mig med nästa gång...



        (Fast bilden var inte bifogad från forumet, vilket var vad jag försökte lära ut )
        ---

        Comment

        Sorry, you are not authorized to view this page
        Working...