vad veckan gått snabbt! och i helgen ska man ställa om klockan *yay*
Jag är så trött idag, fattar inte varför...jag stängde ju av datorn tidigare än vanligt igår...tror jag
Kanska ska åka och titta på en byrå idag som skulle vara billig på Jysk, men kan bli lite problem att få in den i bilen eftersom man har en minibil
nu orkar jag inte skriva nåt mer eftersom jag somnar snart...kanske senare!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.