Börjar kännas som det är dax för mig att ta forumpaus,redan..Varför häckar jag på forum??
Svamlar runt lite i egna trådar,känner mig mest dum nu,som skriver,försöker hitta folk att samtala med....Alla måste va grymt less på mig vid det här laget,känner ju det..Det va ju så skoj att komma tebax..
Gud vad jag längtar efter att få tebax mitt liv igen..Inte ha tid med vare sig tv,forum å dumt bloggande..
"Ju mer än människa säger desto mindre kommer folk ihåg."/ Frencois de la Fénelon
Nää, ingen som är trött på dig. Jag tror att tystnaden som uppstår emellanåt är en allmän företeelse. Dels väldigt mycket på grund av att det är så mycket bråkande runtom på olika forum och dels för att dom blivit så jäkla många. Jag tyckte mig läsa nånstans att det numera finnas hela nio olika forum minst så det är klart att det blir problem i och med det...
Jag tycker tvärtom att du är en frisk fläkt som helt klart behövs
Tack Rara du..Men nu börjar jag allt känna mig som en stor röd finne.. Å sen vill man ju inte spama sönder forum ..;-) Men det kanske e som du säger,jag kom bara in "fel" tidpunkt,folk roar sig hellre med bråk än lättsamt svammel i trådarna idag..
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Jag tycker tvärtom att du är en frisk fläkt som helt klart behövs
Men det kanske e som du säger,jag kom bara in "fel" tidpunkt,folk roar sig hellre med bråk än lättsamt svammel i trådarna idag..