Jag är ju lite sån, som under veckorna arbetar stenhårt och sedan under helgen tar jag igen allt jag "missat". Problemet är att jag alltid framåt söndagen blir många gånger segare än jag annars är i veckorna. Antagligen beror det på just dessa vanorna.
Snart är det dags för semester. Två veckors semester. Det blir rätt trevligt. Men jag undrar just hur det kommer att gå om jag lever på samma sätt då
Först tar du bara två veckors semester TMM?Du verkar ju jobba så mycket att du borde ha minst fyra .
Du får lägga in ett annat tempo så du inte är så trött på söndagarna,fast iof blir man ju seg av att bara veta det är söndag .
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.