Announcement

Collapse
No announcement yet.

Smått & gott om lilla mig...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Smått & gott om lilla mig...

har precis lyckats ta mej in här. Har bara en liten tanke med det här inlägget. Varför stör sej alla på deltagarnas egenheter - det är ju det som gör det kul. När dom retar gallfeber på varandra och oss. Tänk om alla som är lite udda åkte ut - hur kul skulle det då vara att titta? (Jag är också en av dom som stör mej på vissa - sålklar)

Ja, dom borde ändra reglerna!! Sluta med utröstningar och låt alla vinna....;-)

Comment

ach - inte menade jag så inte

Comment

eller ingen vann !!!

Comment

BB och hets emot deltagare hör ihop*s* det går inte att ändra på..

Comment

vill inte ändra - tycker bara dom största personligheterna är mest värda att vara kvar - dom bjuder ju på sej själva i alla fall

Comment

Ja, visst är det så...om alla vore \"normala\" och skötsamma hur kul skulle det då bli att titta?

Comment

håller me
                så att d

Comment

Inna,

Hej.

Annars skulle vi ju inte ha något att prata om! om alla höll med varann så skulle ju forumet dö direkt

Comment

Ja - men det är roligare om vi framhäver egenheterna - citat - farbror frej - o dyl - istället för att vara rent elaka

Comment

Smått & gott om lilla mig...

Här kommer lite (onödigt?) vetande om mig:

Jag heter Anneli, blev 41 år 14 mars, bor i Linköping och har en dotter på 11 som heter Emma. Vi bor med katterna Pepsi och Misja, 1,5 år resp 7 mån. Har en gubbe på sätt o vis....hmmm

Just nu går jag sjuksriven pga en odiagnostiserad sjukdom som ger kronisk värk i leder (fibro, ledgångsreumatism med ett ?) samt trötthet. Jag håller just nu på att utredas och det är rätt så tröttsamt, men vi får väl se vart jag hamnar i allt det här.

Gillar: Kaffe, Cityakuten, läsa böcker, chatta, katter, sång, god mat och godis. Ja o så har det här med raggarbilar blivit lite av ett intresse också, tack vare göbben. Gillar också att skriva och drömmer om att få syssla med antingen journalistik eller att få skriva en roman...men kommer inte igång riktigt (har hur många påbörjade alster som helst i låddorna som det inte ens bidde en tumme av). Jag väntar väl på DEN STORA ROMANIDÉN...

Ogillar: Orättvisor i alla former, mobbare, oväsen från grannar, töntiga dokusåpor som går ut på sex och göra om sig. Sport är jag ingen fantast av heller...skitsnack bakom ryggen på folk gör mig galen och människor som stjäl av min energi gör jag mig av med direkt! Jag ogillar dessutom ställen som Maxi eftersom jag hatar trängsel. Lite av en fobi, rentav.

Är en: Glad o omtänksam person, generös, lat (när det gäller städning o sånt), rökare, humoristisk (fast allt är ju relativt) och lite lätt labil. Ganska osentimental och visar inte känslor så mycket men är ändå inte känslokall för det. Kan vara ganska kreativ i vissa lägen, men är absolut inte konstnärligt lagd....min dotter ritar 1000 gånger snyggare än jag nånsin gjort, så henne hoppas jag möcke på... Morgontrött som få och vill helst inte prata innan jag fått en kopp kaffe i mig...
                      I övrigt så är jag moderator o admin härinne...något som jag tycker är en vansinnigt kul uppgift. Måste väl oxå erkänna att jag tillbringar MÅNGA timmar framför datorn varje dag...det är som ett gift...

Övrig kuriosa: Gör jämt bort mej, är både tankspridd o klantig....så jag har varit källa till många garv inom vänkretsen...*host* (Se anekdottråden, där kan man läsa om utbrott på kraschad dator en del annat sköj) Firar inte jul, går sällan ut på lokal och dricker sällan alkohol pga dålig tolerans...*ährm* Och så kan jag läsa en tidning upponer o bakofram, en talang jag utvecklade när jag bodde hemma hos pärona, eftersom alla delar av morrontidningen ALLTID var tjingad när jag kom till bords.

Tja, mer då? Jo jag har blivit en riktig hemmamänniska dom sista åren, är inte ute och partajar så mycket, dels för att jag har tröttnat på festandet ute, och dels för att inte gillar oväsen och trängsel o sånt. Måste vara åldern, eller?

Tja...nu kommer jag inte på nåt mer. Fråga om ni vill veta nåt mera om mig!

Puss på er!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X