Announcement

Collapse
No announcement yet.

Msfantasia

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Msfantasia

vad säger fåglarna som flyger över djursholm?
    Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Vad var det nu igen?

Comment

piiiip,piiiiip

Comment

spiip
        så att d

Comment

piiiiiiiii piiiiiiiiiiii he he

Comment

draaaaa

Comment

Msfantasia

Heter Åsa och är snart 25 år (ok har fyllt 25 nu då ), viktigt med snart när åldersnojan kommer krypande.

Min familj som består av 4 syskon, deras partners och min mamma är det viktigaste som finns för mig. Oj får inte glömma våra hundar och lilla fågel, de tillhör ju också familjen.
              Och här får jag tilläga katt nu också.

Tycker om att fika, kaffe och cigg beroende, läser väldigt mycket och då helst fantasy. Där har ni även anledningen till mitt nick. Jag är en ms som läser fantasy

Har jobbar som lågstadielärare, fritidspedagog, barnförbjudna saker samt pluggat psykologi. Det kanske ger en uppfattning om hur ombytlig och förvirrad jag är. I slutändan hoppas jag iaf kunna titulera mig psykolog med inriktning mot kriminologi. Nya Leif GW Persson har jag tänkt att bli
              Och för att göra er än mer förvirrade lägger jag till jurist eftersom jag nu är inne på det *asg*

Ja det var lite om mig iaf.
              Jo en annan sak. Det finns en anledning till varför jag är rödhårig, mitt temperament vilket en del redan fått erfara och andra säkert lär få det inom sinom tid.

Tjipp tjopp på er och på återseende

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X