Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jarod...det är jag

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jarod...det är jag

Hårigaste benen jag sett.....

Jarod...det är jag

sist jag kolla...precentation kommer senare

Comment

Säger hej till Jarod det är jag

Comment

Hej hopp...Svårt det här..Men ok..

Jag heter Rune och är 41 år. och bor i en liten håla utanför Umeå i mitt lilla röda hus med gråa knutar.

Jag jobbar heltid som specialkock på en skola här, och trivs rätt bra med mitt jobb, men inta alltid mina arbetskamrater...

Jag är en person som funderat mycket på livet och lärt känna mig själv rätt väl, har en del självdistans till mig själv..inbillar jag mig i alla fall...

Pg.a. tidigare erfarenheter så har jag en bra förmåga att lyssna och sätta mig in i andras situation....

Jag är en ärlig människa med stor inre värme, som inte alltid mår så bra som jag försöker få det att verka...älskar matlagning i alla former...omtämksam..även om jag verkar känskokall i samtal och diskutioner..

Mina största intressen här i livet är matlagning och musik.
        Jag tycker det är kul att surra & skämta, men jag uppskattar även att ha seriösa och allvarliga samtal.

Jag avskyr orättvisor, och jag har inte mycket över för dom som är oärliga heller !!!....

Comment

Originally posted by Jarod
          Hej hopp...Svårt det här..Men ok..

Jag heter Rune och är 41 år. och bor i en liten håla utanför Umeå i mitt lilla röda hus med gråa knutar.

Jag jobbar heltid som specialkock på en skola här, och trivs rätt bra med mitt jobb, men inta alltid mina arbetskamrater...

Jag är en person som funderat mycket på livet och lärt känna mig själv rätt väl, har en del självdistans till mig själv..inbillar jag mig i alla fall...

Pg.a. tidigare erfarenheter så har jag en bra förmåga att lyssna och sätta mig in i andras situation....

Jag är en ärlig människa med stor inre värme, som inte alltid mår så bra som jag försöker få det att verka...älskar matlagning i alla former...omtämksam..även om jag verkar känskokall i samtal och diskutioner..

Mina största intressen här i livet är matlagning och musik.
          Jag tycker det är kul att surra & skämta, men jag uppskattar även att ha seriösa och allvarliga samtal.

Jag avskyr orättvisor, och jag har inte mycket över för dom som är oärliga heller !!!....
          Vilken håla? har själv bott i Umeå. Är uppvuxen där.
          ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Originally posted by Agge
            Vilken håla? har själv bott i Umeå. Är uppvuxen där.
            Vännäs

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
            Working...
            X