Originally posted by Villeparisis
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Fotbolls VM 2015.
Collapse
X
-
Problemet är väl att dom andra lagen utvecklat sitt spel och gått framåt, medan svenskorna står och stampar på samma nivå som man gjorde på 90-talet.Originally posted by gason View Post
Nej, inte den här gången. Men vi tog ett brons förra turneringen, och silver två turneringar innan dess. Det är en
ganska bra skjuts, totalt sett.
"Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"
- Comment
Comment
-
Visst känns det så. Det är så många fler länder som kommit ikapp och är med och slåss om topplaceringarna nuförtiden jämfört med 90-talet.Originally posted by Pålle View PostProblemet är väl att dom andra lagen utvecklat sitt spel och gått framåt, medan svenskorna står och stampar på samma nivå som man gjorde på 90-talet.
Jag tror Sverige ligger på 5:e plats i VM:s medaljliga. Bäst av alla länder som aldrig vunnit ett guld.
Så årets resultat är helt klart ett bakslag. Den där sena kvitteringen av Nigeria tog hårt.-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
- Likes 1
Comment
-
-
Ikväll får vi hoppas att England och Japan vinner sina matcher.
Då finns det fortfarande en chans för Sverige att nå OS, via ett kval med alla de Europeiska lag som förlorade sina åttondelsfinaler.
(Fråga mig inte hur det fungerar med England, som deltar under "Storbritannien" i OS)-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment
-
Nu när jag tänker efter lite så är nog VM för 8 år sedan det sämsta någonsin där det tog slut redan efter gruppspelet. Så det är verkligen blandat med framgångarna på senare tid.Originally posted by Villeparisis View Post
Nog så sant-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment

Comment