Klyschorna står som spön i backen, men...

Collapse
X
  •  
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Villeparisis
    Trogen
    • May 2004
    • 9737

Klyschorna står som spön i backen, men...

..Ett riktigt gott 2016 till er alla!
    Tornevalls skribent med nio liv (inne p
  • Agge
    Mirakul
    • May 2004
    • 46698

Detsamma till dej Ville
    [B][COLOR=#4b0082] ...............

Comment

• Villeparisis
      Trogen
      • May 2004
      • 9737

Originally posted by Agge
      Detsamma till dej Ville
      Tack, Agge. Roligt att se dig här.Har senaste tiden börjat tro forumet blivit övergiven för gott.

Comment

• Villeparisis
        Trogen
        • May 2004
        • 9737

Originally posted by Villeparisis

Tack, Agge. Roligt att se dig här.Har senaste tiden börjat tro forumet blivit övergiven för gott.
        Hmm.... Ännu ett inlägg som jag först får besked om att det blivit fel och sedan ändå publicerats.

Comment

• Agge
          Mirakul
          • May 2004
          • 46698

Det är ju inte så många som är här inne längre. Verkar vara facebook och instagram. Jag själv har bara facebook.

Comment

• Villeparisis
            Trogen
            • May 2004
            • 9737

Originally posted by Agge
            Det är ju inte så många som är här inne längre. Verkar vara facebook och instagram. Jag själv har bara facebook.
            Nej, folk verkar definitivt försvunnit. Dock tror jag nog att förr eller senare kan den här typen av fora gå en ny vår till mötes.

Comment

• Agge
              Mirakul
              • May 2004
              • 46698

Ja vi får hoppas på det.

Comment

• Tornevall
                Developer Devil
                • Oct 2003
                • 22212
                • 🏛️ Owner

Ja, jag trodde ju så klart i min enfald fram till i slutet av december att jag skulle hinna få igång något - det var dessutom på gång. När Big Brother började insåg jag dock ganska snabbt att strukturen inte höll tätt så i år var första gången som BBVote inte alls var inblandat i BB. Det gick helt enkelt inte

Sedan, under december dog den premiära webbservern (den där forumet står). Det tog inte så många timmar att bygga om själva servern, men vid dte ögonblicket insåg jag nästa problem: Ingenting höll måttet. Så jag har helt enkelt börjat om från noll igen.

Detta har visserligen lett till något väldigt bra. Jag ligger enormt långt fram vad gäller just framförhållningen i webb-branchen. Varje gång jag bygger något, ser jag till att det görs både kort- och långsiktigt, så denna gången kanske det går att få lite bättre fart på saker och ting, även om privatlivet ibland hinner slå undan benen på mig också

-

Comment

• Villeparisis
                  Trogen
                  • May 2004
                  • 9737

Originally posted by Tornevall
                  Ja, jag trodde ju så klart i min enfald fram till i slutet av december att jag skulle hinna få igång något - det var dessutom på gång. När Big Brother började insåg jag dock ganska snabbt att strukturen inte höll tätt så i år var första gången som BBVote inte alls var inblandat i BB. Det gick helt enkelt inte

Sedan, under december dog den premiära webbservern (den där forumet står). Det tog inte så många timmar att bygga om själva servern, men vid dte ögonblicket insåg jag nästa problem: Ingenting höll måttet. Så jag har helt enkelt börjat om från noll igen.

Detta har visserligen lett till något väldigt bra. Jag ligger enormt långt fram vad gäller just framförhållningen i webb-branchen. Varje gång jag bygger något, ser jag till att det görs både kort- och långsiktigt, så denna gången kanske det går att få lite bättre fart på saker och ting, även om privatlivet ibland hinner slå undan benen på mig också

Önskar dig i allt lycka till och väntar med spänning på vad här kommer att presenteras vad det lider.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                  Working...