Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klyschorna står som spön i backen, men...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klyschorna står som spön i backen, men...

..Ett riktigt gott 2016 till er alla!
    Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Detsamma till dej Ville
    ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Originally posted by Agge View Post
      Detsamma till dej Ville
      Tack, Agge. Roligt att se dig här.Har senaste tiden börjat tro forumet blivit övergiven för gott.

Comment

Originally posted by Villeparisis View Post

Tack, Agge. Roligt att se dig här.Har senaste tiden börjat tro forumet blivit övergiven för gott.
        Hmm.... Ännu ett inlägg som jag först får besked om att det blivit fel och sedan ändå publicerats.

Comment

Det är ju inte så många som är här inne längre. Verkar vara facebook och instagram. Jag själv har bara facebook.

Comment

Originally posted by Agge View Post
            Det är ju inte så många som är här inne längre. Verkar vara facebook och instagram. Jag själv har bara facebook.
            Nej, folk verkar definitivt försvunnit. Dock tror jag nog att förr eller senare kan den här typen av fora gå en ny vår till mötes.

Comment

Ja vi får hoppas på det.

Comment

Ja, jag trodde ju så klart i min enfald fram till i slutet av december att jag skulle hinna få igång något - det var dessutom på gång. När Big Brother började insåg jag dock ganska snabbt att strukturen inte höll tätt så i år var första gången som BBVote inte alls var inblandat i BB. Det gick helt enkelt inte

Sedan, under december dog den premiära webbservern (den där forumet står). Det tog inte så många timmar att bygga om själva servern, men vid dte ögonblicket insåg jag nästa problem: Ingenting höll måttet. Så jag har helt enkelt börjat om från noll igen.

Detta har visserligen lett till något väldigt bra. Jag ligger enormt långt fram vad gäller just framförhållningen i webb-branchen. Varje gång jag bygger något, ser jag till att det görs både kort- och långsiktigt, så denna gången kanske det går att få lite bättre fart på saker och ting, även om privatlivet ibland hinner slå undan benen på mig också

-

Comment

Originally posted by Tornevall View Post
                  Ja, jag trodde ju så klart i min enfald fram till i slutet av december att jag skulle hinna få igång något - det var dessutom på gång. När Big Brother började insåg jag dock ganska snabbt att strukturen inte höll tätt så i år var första gången som BBVote inte alls var inblandat i BB. Det gick helt enkelt inte

Sedan, under december dog den premiära webbservern (den där forumet står). Det tog inte så många timmar att bygga om själva servern, men vid dte ögonblicket insåg jag nästa problem: Ingenting höll måttet. Så jag har helt enkelt börjat om från noll igen.

Detta har visserligen lett till något väldigt bra. Jag ligger enormt långt fram vad gäller just framförhållningen i webb-branchen. Varje gång jag bygger något, ser jag till att det görs både kort- och långsiktigt, så denna gången kanske det går att få lite bättre fart på saker och ting, även om privatlivet ibland hinner slå undan benen på mig också

Önskar dig i allt lycka till och väntar med spänning på vad här kommer att presenteras vad det lider.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                  Working...
                  X