Originally posted by Tornevall
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jassååååååååå - jag fattade inte
Collapse
X
-
Intressant. Och om vi hade frågat på ett bättre sätt redan då hade det säkert gått att redas ut också.Originally posted by Villeparisis View PostVad jag egentligen tycker figuren är dålig är att den är irriterande på något rent bisarrt sätt jag har svårt att sätt ord på.

Jag försökte associera det till där folk har vissa avatarer som ser ut som att det sitter nåt skräp på skärmen som inte vill försvinna. Typ ett hårstrå som fladdrar. Jag tänkte - och vi var nog några som gjort det då också - att det kan ha varit för att den rörde sig "för mycket" som det var ett problem. Har till och för mig att någon drog paralleller kring att det störde på samma sätt som epileptiker inte kan hantera "strobe lights" på något hälsosamt sätt, så att säga.-
- Comment
Comment
-
Definitivt! Vi har redan sett den företeelsen några gånger och det kan ju säkert vara därför man ser hur "alternativa nyhetsmedier" poppar upp hela tiden. Facebook lyckas nästan ta hand om bruset, Twitter är riktigt dåliga på det, men det leder ju ändå till att folk börjar röra sig. Men annars har vi nog redan både friatider, nyatider, avtrubbat och allt vad dom heter som ett svar på att det inte går att få bort. För att inte tala om den alternativa klonen till Facebook, som är beläget i Ryssland; VK. Jag tror att Piratebay har, om man ska dra en parallell till problemet, ungefär samma effekt på musik- och filmbranschen. Stänger man ned, så flyttar man bara.Originally posted by Villeparisis View Post
Problemet är väl bara att om de sociala medier du nämner skulle stänga ute med olika inhumana politiska inställningar så startar de väl bara något nytt för sig själva.

-
- Comment
Comment
-
-
Jag har dragit in lite info i två Facebook-grupper, men förmodligen kommer det inte vara tillräckligt, så jag ska leta efter lite fler vägar in. Kommer du på något Villeparisis får du gärna skjuta in fler förslagOriginally posted by Villeparisis View Post
De hörs som ett utmärkt förslag.

-
- Comment
Comment
-
P.S. Bäst vore förmodligen om man hade kunnat färdigställa en del av de pågående projekten lite snabbare. Jag tror att dom skulle göra viss skillnad för målgruppen om folk bara får nys om det - och man har något att visa upp
-
- Comment
Comment
-
Jag har faktiskt grunnat på det de senaste dagarna men inte kommit på något än tyvärr.Originally posted by Tornevall View Post
Jag har dragit in lite info i två Facebook-grupper, men förmodligen kommer det inte vara tillräckligt, så jag ska leta efter lite fler vägar in. Kommer du på något Villeparisis får du gärna skjuta in fler förslag
Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)
- Comment
Comment
-
Vi får spinna vidare op något kring detta att vi är ett forum av den gamla klassiska modellen. Även om här inte är många skribenter just nu så den rent tekniska plattformen för det finns ju på plats.Originally posted by Tornevall View PostP.S. Bäst vore förmodligen om man hade kunnat färdigställa en del av de pågående projekten lite snabbare. Jag tror att dom skulle göra viss skillnad för målgruppen om folk bara får nys om det - och man har något att visa upp
- Comment
Comment
-
Inte för att vara ofin men du kan väl inte vara den "ursprungliga" Suss då du bara har 36 inlägg.Originally posted by suss View PostJag har verkligen tröttnat på det mesta när det gäller sociala medier vilket jag tror att många med mig gjort. Hoppas du får igång det tmm!
- Comment
Comment
-
Haha jo det är jag faktiskt. Raderade mitt konto mellan 2006 och 2011 (då jag förlåtit tmmOriginally posted by Villeparisis View Post
Inte för att vara ofin men du kan väl inte vara den "ursprungliga" Suss då du bara har 36 inlägg.

).
Jag var rätt förbannad där ett tag.Life's a bitch and so am I (2006)
- Comment
- Likes 1
Comment

Comment