okej
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Fläkt Tronics
Collapse
X
-
Sa ju det att Tronic är en frisk fläktOriginally posted by Tronicbl.a jag såg de på farsans t-bord 8)Originally posted by lucina5211okej då är väl det därför då...ett varumärke för fläktar dåOriginally posted by Tronichåller inte på me fläktar måste va brorsan el nån annnan Tronic e ju ett varumärke egentligen!!! 8)
- Comment
Comment
-
Ja...men var är fläkten nudåOriginally posted by FjälltjejenSa ju det att Tronic är en frisk fläktOriginally posted by Tronicbl.a jag såg de på farsans t-bord 8)Originally posted by lucina5211okej då är väl det därför då...ett varumärke för fläktar dåOriginally posted by Tronichåller inte på me fläktar måste va brorsan el nån annnan Tronic e ju ett varumärke egentligen!!! 8)

- Comment
Comment
-
Han är nånstans i buschen.. Tittar fram då och dåOriginally posted by MillouJa...men var är fläkten nudåOriginally posted by FjälltjejenSa ju det att Tronic är en frisk fläktOriginally posted by Tronicbl.a jag såg de på farsans t-bord 8)Originally posted by lucina5211okej då är väl det därför då...ett varumärke för fläktar dåOriginally posted by Tronichåller inte på me fläktar måste va brorsan el nån annnan Tronic e ju ett varumärke egentligen!!! 8)

- Comment
Comment
-
vadå?? gillar du inte pizza?? hmm...hmm tacotårta då *mums* eller kanske lite potatisgratängOriginally posted by FjälltjejenDå får du försöka hitta ett bete du tror jag vill ha.Originally posted by Tronicmen även dom blir hungriga!!Originally posted by FjälltjejenTro inte jag låter mig fångas
Gammelgäddan är klipsk

Men snälla inte pizza
- Comment
Comment
-
ingen jäkla hamburgare!!!
potatismos o köttbulla+sås,smörgostårta,ris curry o kycklingfilé, bacon o ägg, toast,pasta bolognese,nacho´s,taco´s, korv m bröd,..!!!
fan nu blev ja ju hungrig 8)
får väll fixa nått gött då o sätta mig vid dumburken!!!
ha de!!! 8)
- Comment
Comment
-
Blev oxå hungrig nu! Får väl fixa nån macka eller nåtOriginally posted by Tronicingen jäkla hamburgare!!!
potatismos o köttbulla+sås,smörgostårta,ris curry o kycklingfilé, bacon o ägg, toast,pasta bolognese,nacho´s,taco´s, korv m bröd,..!!!
fan nu blev ja ju hungrig 8)
får väll fixa nått gött då o sätta mig vid dumburken!!!
ha de!!! 8)
Smaklig måltid framför burken och ha de´ du oxå!
- Comment
Comment

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥
Comment