Announcement

Collapse
No announcement yet.

Agge o Gason

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Agge
    Ska jag tala om hur man gör utan att fuska........
    Originally posted by Millou
    Jag vet oxå
    Vaaaa! Kan man fuska!!! Så mycket tid som jag har lagt ner på dom där jäkla pingvinerna....jag avskyr pingviner
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake
      Vaaaa! Kan man fuska!!! Så mycket tid som jag har lagt ner på dom där jäkla pingvinerna....jag avskyr pingviner
      NEJ!!!

Det går inte att fuska. Jag "råkade" skriva ett litet program som spelade automatiskt med perfekt precision. Men det hjälpte inte ett förbaskat dugg, spelets timing är helt enkelt för slumpmässig, man måste ha tur helt enkelt.

*lovar*
      -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason
        NEJ!!!

Det går inte att fuska. Jag "råkade" skriva ett litet program som spelade automatiskt med perfekt precision. Men det hjälpte inte ett förbaskat dugg, spelets timing är helt enkelt för slumpmässig, man måste ha tur helt enkelt.

*lovar*
        Såja... lugn... bara lugn *pratar till gason med mjuk röst och killar försiktigt i nacken*
        Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Såja... lugn... bara lugn *pratar till gason med mjuk röst och killar försiktigt i nacken*
          Åhhhh tack.

Men jag slår vad om att om jag någonsin kommer att söka ett jobb så kommer där sitta en sur gubbe bakom skrivbordet. Han söker lite på internet, tittar upp och säger.
          -Jaså, det är du som fuskar i "Pingu"...

Sen är det kört, fullständigt.... för all framtid... permanent svartlistad... överallt...
          jäkla program, det fungerade inte ens.

Comment

Åhhhh tack.

Men jag slår vad om att om jag någonsin kommer att söka ett jobb så kommer där sitta en sur gubbe bakom skrivbordet. Han söker lite på internet, tittar upp och säger.

Sen är det kört, fullständigt.... för all framtid... permanent svartlistad... överallt...
            jäkla program, det fungerade inte ens.
            Ja jag är ledsen att säga det... men du är körd....... Pingu-dopad *skakar på huvudet* Men du kanske ska ta och skriva en bok och föreläsa om det

Comment

Ja jag är ledsen att säga det... men du är körd....... Pingu-dopad *skakar på huvudet* Men du kanske ska ta och skriva en bok och föreläsa om det
              Strålande idé.

Jag kan se det framför mig. Arbetar länge och hårt med en bok samt förbereder stoooora föreläsningar. Går till en förläggare som sitter bakom ett skrivbord. Han söker lite på internet, tittar upp och säger.

Déjà vu liksom....

Comment

Strålande idé.

Jag kan se det framför mig. Arbetar länge och hårt med en bok samt förbereder stoooora föreläsningar. Går till en förläggare som sitter bakom ett skrivbord. Han söker lite på internet, tittar upp och säger.

Déjà vu liksom....

Nä nu får jag ont i min skrattmuskel Malte.... *flämtar efter luft* Jäkla Pingu.. det är ju det jag har sagt hela tiden... .

Comment

Originally posted by Millou
                  Jasså...det går alltså inte att lita på honom....
                  Nä du lita inte på honom.......
                  ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

8 sekunder.

Slå det om ni kan...

[SPOILER]

NEJ! NEJ! NEJ! Jag har inte fuskat.

[/SPOILER]

Comment

Slå det om ni kan...

[spoiler]

NEJ! NEJ! NEJ! Jag har inte fuskat.

[/spoiler]
                      Det har du sagt men nu Leder Piopio
                      ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X