Renate säger: men msf, det var det bästa jag hört - du får MVG för hela biologi kursen. hur kunde du få in allt det i ett litet arbete som detta ??
Haha det värsta är att jag faktiskt skulle kunna skriva något sådant till henne.
När jag gick i högstadiet så älskade jag att säga till mina manliga lärare att jag skulle till gynekologen på undersökning för jag trodde jag hade fått en könssjukdom. Undra vad de tänkte eftersom jag sa det var och varannan vecka, men ledigt fick jag
Ja men det är ju egentligen ryggmärgsvätska. Jag brukar få hjälpa guben ibland när han blir överfylld av det. Det spänner så i ryggen säger han. då tappar vi ut litegrann och så mår han genast bättre.
Kan tänka mig det. Får han inte ont i knäna också, om han inte får hjälp??
Kommer ni ihåg reklamen för Fråga Olle på femman för några år sedan:
"Min kille säger att han får ont i knäna om han inte får...."
Ja, det var ju den jag tänkte på. Det var ett sånt där enormt slagkraftigt argument som bet sig in i hjärnan. Jonas brukar klaga över ont i knena lite då och då och då vet man ju att man måste ta fram den lilla sjuksystersuniformen och hjälpa stackarn...
Men smegma för mig är det där äcklet som finns innanför förhuden om de inte tvättar sig.
Åh blärk nu genast insåg jag att min bio. uppgift inte är så äcklig iaf
Kan du inte fråga din biologilärare om det inte går lika bra med smegma? Säga att du har lite i en burk hemma som du brukar använda på skrubbsår och liknande småblessyrer?...
Kan du inte fråga din biologilärare om det inte går lika bra med smegma? Säga att du har lite i en burk hemma som du brukar använda på skrubbsår och liknande småblessyrer?...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment