Det är ju jätte skönt att vi inte alla är som just du ju. Tur att vi finns trots allt, hur skulle världen se ut annars? Vi pussar Marvin o Busan hur mycke vi vill här. Ett fritt forum var det ju!!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
men dra då för f**
Collapse
X
-
Jaaa vi har hört nu att du skiter i vad vi tycker o såOriginally posted by Tronicabsolut full av frihet o information om vad jag tycker o tänker om er o vare sig ni gillar de eller ej skiter ja iOriginally posted by FjällisÄr du full Tronic

Oh give it a rest!!
Fear is just a feeling. Fear can't kill you.

- Comment
Comment
-
sedär glöden har försvunnit i hennesd liv haha va fanken har du o leva för dåOriginally posted by aliceKan ju säga att det behövs MYCKET MYCKET mera för att jag ska kokaOriginally posted by lucinahar förstått det men behöver du vara så otrevlig då?
Skönt det finns de som inte har kokta hjärnor .
- Comment
Comment
-
Inte ens det retade upp migOriginally posted by Tronicsedär glöden har försvunnit i hennesd liv haha va fanken har du o leva för dåOriginally posted by aliceKan ju säga att det behövs MYCKET MYCKET mera för att jag ska kokaOriginally posted by lucinahar förstått det men behöver du vara så otrevlig då?
Tyckte faktiskt tjafsen som var på BB chatten var roligast...minns du fjällis
- Comment
Comment
-
aldrig jag går dygnet runt om ja någonsin behöver sova ska ja hitta nån som kan sitta o skriva härOriginally posted by SandraJaaa vi har hört nu att du skiter i vad vi tycker o såOriginally posted by Tronicabsolut full av frihet o information om vad jag tycker o tänker om er o vare sig ni gillar de eller ej skiter ja iOriginally posted by FjällisÄr du full Tronic

Oh give it a rest!!
- Comment
Comment
-
Om jag minns. Där satt man o garvade till sent på nätternaOriginally posted by aliceInte ens det retade upp migOriginally posted by Tronicsedär glöden har försvunnit i hennesd liv haha va fanken har du o leva för dåOriginally posted by aliceKan ju säga att det behövs MYCKET MYCKET mera för att jag ska kokaOriginally posted by lucinahar förstått det men behöver du vara så otrevlig då?
- Comment
Comment
-
Men om du vill veta så 2 underbara tonåringar och en underbar man. föräldrar. syster, hund ,hus, föräldrar snart tillbaka till jobbet efter operationen på onsdag nästa vecka ( ja lite konvalesent efter det då) men det räcker en bra bit att leva för tycker jag iallafallOriginally posted by aliceInte ens det retade upp migOriginally posted by Tronicsedär glöden har försvunnit i hennesd liv haha va fanken har du o leva för dåOriginally posted by aliceKan ju säga att det behövs MYCKET MYCKET mera för att jag ska kokaOriginally posted by lucinahar förstått det men behöver du vara så otrevlig då?
- Comment
Comment

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment