Announcement

Collapse
No announcement yet.

URSÄKTA

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• URSÄKTA

VILL BARA BE ALLA SOM TAGIT ILLA VID SIG OM URSÄKT FÖR MITT BETEENDE NYLIGEN.

MEN JAG TROR INGEN AV ER GILLADE DETTA KANSKE GICK JAG LITE LÅNGT MEN NÄR JAG FICK SLUT PÅ SAKER O SÄGA BLEV JAG LITE GRÖVRE FÖRLÅT SÅ HEMSKT MYCKE..

NI GILLADE DE INTE DE E JAG SÄKER PÅ O JAG HAR INGET EMOT ATT DE KRAMAS O PUSSAS INGET ALLS MEN NÄR DE BARA E KRAM HIT O KRAM DIT TYCKER JA DE KAN LÄGGAS I KRAMTRÅDEN.

BER OM URSÄKT IGEN NI KAN TA EMOT DEN O FÖRSTÅ VAD JAG VILLE VISA HÄR ELLER INTE DE E UPP TILL ER MEN JAG MENADE INGET AV DE ELAKA SOM SAGTS..

Ja du lät lite olik dig kan jag säga, men jag tar inte illa upp. Jag vet att du är en jättego kille. Alla brusar ju upp ibland och har sina dagar...starkt gjort att be om ursäkt...kram på dig

Comment

Originally posted by alice
      Ja du lät lite olik dig kan jag säga, men jag tar inte illa upp. Jag vet att du är en jättego kille. Alla brusar ju upp ibland och har sina dagar...starkt gjort att be om ursäkt...kram på dig
      tyvärr alice ja ver inte upprörd eller nått de va ett spel från min sida.

för att få er o förstå att tänk om flera skulle va elaka därinne skulle ni knappast komma tebaka o om tramserierna blir mer o mer som de verkar kommer inte jag besöka allmänna mera!

se de ur en annan synvinkel

Comment

Men allmänna är ju så många trådar, om det kramas lite här och var spelar väl ingen roll Tror att det du tycker är trams kommer att fortsätta som tidigare i allfall. Som sakt man väljer ju vilka trådar man vill skriva och läsa i. Här skulle jag velat skriva K..., men skippar det

Comment

Originally posted by alice
          Men allmänna är ju så många trådar, om det kramas lite här och var spelar väl ingen roll Tror att det du tycker är trams kommer att fortsätta som tidigare i allfall. Som sakt man väljer ju vilka trådar man vill skriva och läsa i. Här skulle jag velat skriva K..., men skippar det
          ja allmänna har många trådar o man kan ju välja vad man vill läsa.

allt jag ville var ju ni skulle förstå hur jag kände för trådar som de bara va kram hit o kram dit om de sker i kram el mys tråden bryr ja mig inte.

o ni behöver inte ändra er va bara en önskning.

o för att demonstrera gjorde jag nått ni ogillar o lite till överdrift gick jag o har förstått att några ej vill ha mera med mig o göra men den smällen får jag ta, tråkigt men så är de.

Ps. Visst kan du skriva kram efter man har besvarat ett inlägg de har ja inget emot alls utan det är när de blir bara kram inget annat skrivs i inläggen.Ds.

Kram Alice du e den enda som forfarande pratar med mig

Comment

CAPSLOCK KICKS ASS!!! BRA TRONIC!!!

Comment

Originally posted by Tronic
              ja allmänna har många trådar o man kan ju välja vad man vill läsa.

allt jag ville var ju ni skulle förstå hur jag kände för trådar som de bara va kram hit o kram dit om de sker i kram el mys tråden bryr ja mig inte.

o ni behöver inte ändra er va bara en önskning.

o för att demonstrera gjorde jag nått ni ogillar o lite till överdrift gick jag o har förstått att några ej vill ha mera med mig o göra men den smällen får jag ta, tråkigt men så är de.

Ps. Visst kan du skriva kram efter man har besvarat ett inlägg de har ja inget emot alls utan det är när de blir bara kram inget annat skrivs i inläggen.Ds.

Kram Alice du e den enda som forfarande pratar med mig
              Håller med i allt du skrivit här Tronic!

Å jag tycker det va smart att visa vad du menar genom att överdosera, för det e just det de nu blivit..överdos av hundar som hälsar till katter,kramande å så..å inga vettiga inlägg i Allmänna delen..
              Även om det i normala mängder bara e gulligt å trvisamt..*s*

Så..överdoser e aldrig bra- talesättet "lagom är bäst" stämmer fint fint..

Ha nu en fin dag allihopa.
              *kram*

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
              Vickan Äger dessa:
              Marilyn Manson
              Stockholm
              Peta Wilson
              London
              Monaco
              Gil.Grissom

Comment

Vad skriver då du Viktoria som är så bra?
                Vem är det som bestämmer vad som får skrivas?
                Du o Tronic? Fan nu ilsknar jag till!!!
                Sluta o klaga på allt vi skriver och vi gulligullar så
                mycke vi vill.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Åt helskotta med era önskemål.

Även jag kan ilskna till.

Många som inte ens längre vill komma in här p.g.a. att stämmningen blivit som den är.
                  Försvinner vi alla kan ni två sitta i er ventil och erotik forum o gulla bäst fan ni vill.

Comment

Fjällis, det är väl så de vill ha det. Men ok de kan sitta i ventilen och snacka allvar dom där två. Vem bryr sej ???

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Gör likadant som en annan person brukar göra.

Hoppar på stolen av ilska

Comment

Originally posted by Fjällis

Får väl göra det? Vem gör så
                        Hjälper det ? Jag kokar av ilska o brukar ej va så här arg.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Originally posted by lucina
                          Originally posted by Fjällis

Får väl göra det? Vem gör så
                          Hjälper det ? Jag kokar av ilska o brukar ej va så här arg.
                          Nämner inga nick , men tror du vet .

Comment

mycke vi vill.
                            Alltså..det är ju det som e poängen damer..om det finns samtals trådar så blir det helt annat..lektrådarna e ql..helt klart..å visst..det ÄR mysigt med vänlighet..men nåt annat än att nu ska jag dra snabeljohan ,tycker om dig har man väl att säga i ett forum??

Å jag skriver faktiskt inget längre..det har du väl märkt? Så jag skriver inget som e bra..Men däremot skriver jag OM nåt..

Liksom så många andra här så slutar man försöka leta trådar att skriva i...

Ja iof..nu gillar jag ju då nyhetsbiten,ventilen BB..För fjällis..nu är du bara dum..jag gör mest inlägg i BB..inte nåt jälla erotikforum.. där talade vi av hänsyn till ville om en artikel i AB..(de trodde du inte Ville att vi e så snälla..;-) )

Jag vill ha ett forum med folk i..annars blir det ju msn typ..om de e två..hm..tror du det är vad jag vill??

Å som jag sagt..fåna er bäst ni vill här..TMM har ju gett klartecken till allt här inne..men ge fan i att sabba i ventilen,Nyheterna,BB osv..här kan man markera trådarna som lästa utan att behöva öppna de.. å här FÅR det ju spåras ut å så..

OT:Vem hoppar på stolen av ilska? Carolina??
                            *nyfiken*

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
                            Vickan Äger dessa:
                            Marilyn Manson
                            Stockholm
                            Peta Wilson
                            London
                            Monaco
                            Gil.Grissom

Comment

mycke vi vill.
                              Bra lucina...instämmer me allt!! O Fjällis med...kunde inte sagt d bättre själv
                              Fear is just a feeling. Fear can't kill you.

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X