Announcement

Collapse
No announcement yet.

URSÄKTA

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja men håll dej i dom trådarna och skit i oss andra som vill vara i allmänna och gulla. Jag tycker ni har gått lite väl långt nu som klagar på allt vi skriver. Vad är det för fel med " puss på nosen" till våra djur?
    Kan hända att jag är barnslig men så skönt (har varit) Att få sitta här och snacka fritt om allt o inget. Men jag trivs i lektrådarna och det gör ju inte du så då kan du ju hålla dej till ""Ventilen/nyhetstråd och alla andra som vi andra inte leker i. Du behöver inte va orolig för jag tänker inte gå in i ventilen nåt mer och som ni kallar att vi förstör.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Originally posted by Viktoria
      Originally posted by lucina
      Vad skriver då du Viktoria som är så bra?
      Vem är det som bestämmer vad som får skrivas?
      Du o Tronic? Fan nu ilsknar jag till!!!
      Sluta o klaga på allt vi skriver och vi gulligullar så
      mycke vi vill.
      Alltså..det är ju det som e poängen damer..om det finns samtals trådar så blir det helt annat..lektrådarna e ql..helt klart..å visst..det ÄR mysigt med vänlighet..men nåt annat än att nu ska jag dra snabeljohan ,tycker om dig har man väl att säga i ett forum??

Å jag skriver faktiskt inget längre..det har du väl märkt? Så jag skriver inget som e bra..Men däremot skriver jag OM nåt..

Liksom så många andra här så slutar man försöka leta trådar att skriva i...

Ja iof..nu gillar jag ju då nyhetsbiten,ventilen BB..För fjällis..nu är du bara dum..jag gör mest inlägg i BB..inte nåt jälla erotikforum.. där talade vi av hänsyn till ville om en artikel i AB..(de trodde du inte Ville att vi e så snälla..;-) )

Jag vill ha ett forum med folk i..annars blir det ju msn typ..om de e två..hm..tror du det är vad jag vill??

Å som jag sagt..fåna er bäst ni vill här..TMM har ju gett klartecken till allt här inne..men ge fan i att sabba i ventilen,Nyheterna,BB osv..här kan man markera trådarna som lästa utan att behöva öppna de.. å här FÅR det ju spåras ut å så..

OT:Vem hoppar på stolen av ilska? Carolina??
      *nyfiken*
      Vem har lekt mest härinne om inte dom två som klagar mest . Att du numera börjat skriva om nåt är en förvåning för många. Annars tycker jag det är mycket -fniss , både i det ena o det andra inlägget.

Till viss del har det blivit lite för mycket gullande , men klyftiga som ni vill vara , så borde ni förstå att ju mer ni klagar , ju värre blir det. Så upplevde iaf . jag gårdagen .
      Angående mest inlägg så visst har du det , men hur många urspårningar har du under tiden.

Och du kanske jag är bra dum , men även min tunga kan slinta i bland. Även jag kan bli arg , fast det tar en jädra tid innan jag kommer till den punkten.

Varifrån fick du Carolina
      Hon finns väl inte i forumet
      Och sa det förmanas alltför mycket , då lämnar jag forumet.
      Mitt liv består inte av att stå i centrum. Dom jag vill ha kontakt med har jag på msn , och mail till .
      Adjöss !

Comment

Nu vet jag minst 2 som lämnar detta forum och jag stickert också
        om ni inte slutar hålla på med oss. Vem fan trivs nu???

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Originally posted by Fjällis
          Vem har lekt mest härinne om inte dom två som klagar mest . Att du numera börjat skriva om nåt är en förvåning för många. Annars tycker jag det är mycket -fniss , både i det ena o det andra inlägget.

Till viss del har det blivit lite för mycket gullande , men klyftiga som ni vill vara , så borde ni förstå att ju mer ni klagar , ju värre blir det. Så upplevde iaf . jag gårdagen .
          Angående mest inlägg så visst har du det , men hur många urspårningar har du under tiden.

Och du kanske jag är bra dum , men även min tunga kan slinta i bland. Även jag kan bli arg , fast det tar en jädra tid innan jag kommer till den punkten.

Varifrån fick du Carolina
          Hon finns väl inte i forumet
          Och sa det förmanas alltför mycket , då lämnar jag forumet.
          Mitt liv består inte av att stå i centrum. Dom jag vill ha kontakt med har jag på msn , och mail till .
          Adjöss !
          *Antar du med lekt syftar på den tiden så gott som ingen skrev här??När vi skickade miljontals smileys.sant..

*Även om man skriver OM nåt så kan fniss,kram å sånt inkluderas..såklart..fkriver väl ytterst ytterst sällan enbart fniss å så i inlägg bra för att skriva??

*Hm..vad menar du??Spårar jag ut i BB trådarna???

Jag har mest inlägg av de JAG gör i BB..inte av alla..å kollar du bakåt..så visst..lite urspårningar..men inte mycket där?? å inte så brutala..iaf av de jag hittat..*s*

*förstår du blir arg..å tycker de e helt ok att i den situationen säga,skriva saker..vet hur du e på riktigt..*s*

*jag hajade inte det va nån på forumet..skrev mitt inlägg undertiden du postade de..såg bara carolina framför mig på en stol,ilsken på olivier..fniss..

*hajar inte va du menar med att ditt liv inte handlar om att stå i centrum..men oki..känns som att jag av de jag lärt känna dig redan vet det..hm..å De e väl bra att man har vännerna på msn å mail.. Har nog jag me..

*vinkivink*

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
          Vickan Äger dessa:
          Marilyn Manson
          Stockholm
          Peta Wilson
          London
          Monaco
          Gil.Grissom

Comment

Originally posted by lucina
            Nu vet jag minst 2 som lämnar detta forum och jag stickert också
            om ni inte slutar hålla på med oss. Vem fan trivs nu???
            Tyvärr har flera lämnat det under hösten..trist..

Jag säger..Kramas å puttas så mycket ni vill..här inne..

Jag lovar..mig slipper ni här iaf..om det inte e nån bra tråd..

Sticker ifrån detta trista ämne nu..å hoppas ni ska hitta kramglädjen å trivseln igen..

För..i reglerna typ på Allmänna ÄR det ok..

Tänkte på en sak..på Oasen tex tycker de flesta så mycket om varandra..det känner man riktigt..ändå blir det inte så här..kika in dit..om ni inte e där redan...Där e det.uppsluppet,slamsigt men ändå inte så som det blivit här på allmänna..

*kram på er alla,måste rusa*

Blonde, perverted and proud, kan det bli bättre ??
            Vickan Äger dessa:
            Marilyn Manson
            Stockholm
            Peta Wilson
            London
            Monaco
            Gil.Grissom

Comment

Tycker bara det är dåligt att vissa ska få skriva om både knull och skitande i BB forumet , medan det klagas på puss o kram inlägg.

Men det kommer säkert nya skribenter vad det lider. Kanske får ni era sympatier som ni verkligen verkar behöva.

I'm gone !

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X