Announcement
Collapse
No announcement yet.
Velkommen Samuel
Collapse
X
-
hej hej tack för välkomnandet.. jag har ett problem och det är att jag inte förstår sidan full ut hur jag riktigt ska göra osv jag vet att jag kan trycka på en knapp som heter qoute för att snacka men om jag skriver nåt själv och går in senare så finns det inte kvarvarför ??
hmm oki tack för allt i alla fall kram kram
Originally posted by LexieVälkommen Samuel!
Mycket nu förstår vi men när det lugnat ner sig så hoppas vi du kan ta dig tid att titta in till oss här då och då....
- Comment
Comment
-
Ser ut til at du har fått til qoutingen bra herOriginally posted by samuelhej hej tack för välkomnandet.. jag har ett problem och det är att jag inte förstår sidan full ut hur jag riktigt ska göra osv jag vet att jag kan trycka på en knapp som heter qoute för att snacka men om jag skriver nåt själv och går in senare så finns det inte kvarvarför ??
Velkommen inn hit i allefall
(hilsen ei som er en sjelden gang her inne
)
Mamsen
- Comment
Comment
-
Hej Samuel! Om du trycker quote så får du med den personens inlägg som du svarar på.... om du trycker post replay som det står däruppe så skriver du ett eget inlägg. Lycka till och hoppas du ska trivasOriginally posted by samuelhej hej tack för välkomnandet.. jag har ett problem och det är att jag inte förstår sidan full ut hur jag riktigt ska göra osv jag vet att jag kan trycka på en knapp som heter qoute för att snacka men om jag skriver nåt själv och går in senare så finns det inte kvarvarför ??
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
- Comment
Comment
-
Helt nederst er det side tall en liste med de forskjellige sidene som er i tråden, Det kan hende at du får så mange svar fort at du må vise riktig SIDE i tråden for å gå tilbake til gamle innlegg.Originally posted by samuelhej hej tack för välkomnandet.. jag har ett problem och det är att jag inte förstår sidan full ut hur jag riktigt ska göra osv jag vet att jag kan trycka på en knapp som heter qoute för att snacka men om jag skriver nåt själv och går in senare så finns det inte kvarvarför ??
- Comment
Comment
-
Hej & Välkommen hit samuelOriginally posted by samuelhej hej tack för välkomnandet.. jag har ett problem och det är att jag inte förstår sidan full ut hur jag riktigt ska göra osv jag vet att jag kan trycka på en knapp som heter qoute för att snacka men om jag skriver nåt själv och går in senare så finns det inte kvarvarför ??
Roligt att se att du hittat hit
- Comment
Comment
-
Originally posted by samuelhej hej tack för välkomnandet.. jag har ett problem och det är att jag inte förstår sidan full ut hur jag riktigt ska göra osv jag vet att jag kan trycka på en knapp som heter qoute för att snacka men om jag skriver nåt själv och går in senare så finns det inte kvarvarför ??
Det fanns en svensk översättning av knapparna tidigare, innan jag klantade mig och skrev över filerna med originalen.
Jag ska ta och leta upp mallarna en dag igen och göra om det..
Fantastiskt trevligt är detOriginally posted by starfriendHej & Välkommen hit samuel
Roligt att se att du hittat hit
-
- Comment
Comment

hahahaha...
Comment