Announcement
Collapse
No announcement yet.
Partyhålet
Collapse
X
-
Sv: Partyhålet
det är jobbigt att börja 06,00 på morgonen...fördelen är ju att jag slutar redan 14,30...(har bara 30 minuters lunch...om jag har tur)Originally posted by Lexie View Post
Rune, arbetsveckan snart slut här med
_________________________________________He je gött å lev
- Comment
Comment
-
Skål allesammans! Har druckit Chateau deneuve du Pape 2004 till min lilla middag och det var så gott. Sippar nu på lite vin.
Andra gången jag dricker vin sen i februari förra året då jag mått för dåligt för att mäkta med och det är sååååå gott.
- Comment
Comment
-
Originally posted by Bria View PostSkål allesammans! Har druckit Chateau deneuve du Pape 2004 till min lilla middag och det var så gott. Sippar nu på lite vin.
Andra gången jag dricker vin sen i februari förra året då jag mått för dåligt för att mäkta med och det är sååååå gott.
Bria
Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya
- Comment
Comment
-
Nu kan jag äntligen skåla med en riktig öl och ingen fjollig latte..Originally posted by Bria View PostSkål allesammans! Har druckit Chateau deneuve du Pape 2004 till min lilla middag och det var så gott. Sippar nu på lite vin.

- skål alla
________
____
- Comment
Comment

...själv tar jag nog en till vitkväll/helg tror jag
Comment