Announcement
Collapse
No announcement yet.
Partyhålet
Collapse
X
-
Sv: Partyhålet
Inte är du avis inte.. neee..Originally posted by Runedin View Post
å ä jag avis då....
..nääääääääääää
...inte då.....ja vill oxå...
hoppas du får det bra...skålar lite i förväg...
Ett Åländskt dansband som spelar, så jag får säkert trevligt. Tjejen sjunger jättebra..
http://www.hogtryck.ax/ <--- lite reklam
Det får jag säkert. Är i trevligt sällskap.. Ska gå med.. ja du vet ju..Originally posted by lucina View Post
Hoppas du får roligt Fjällis....

- Comment
Comment
-
man kanske behöver lite smärta för att uppskatta det lilla i livet..Originally posted by lucina View PostHej Rune och
på dej. Undrade just vad jag gjort för ont dom har den här förbannade värken. Ska strax ta min medicin kom jag på när jag ser på uret.

attan va filosofisk jag blev nu då...
tablett tamefan
_________________________________________He je gött å lev
- Comment
Comment
-
dom lät ju bra..trist dom spelade dansbandsmusik bara...Originally posted by Fjällis View PostInte är du avis inte.. neee..
Ett Åländskt dansband som spelar, så jag får säkert trevligt. Tjejen sjunger jättebra..
http://www.hogtryck.ax/ <--- lite reklam
- Comment
Comment
-
det tycker jag du har rätt att tycka...Originally posted by Fjällis View PostDet tycker jag är sååå bra..

Är lite rock ibland också..
jag sjölv tycker att dansbandsmusik har man när man är på dansgolvet...
övrig musik lyssnar man på hemma..
skål...
- Comment
Comment
-
Det har du helt rätt i. Det man märker nu är att en massa ungdomar fått intresse för dansmusik. 14 - 145åringar lär sig bugg..Originally posted by Runedin View Postdet tycker jag du har rätt att tycka...
jag sjölv tycker att dansbandsmusik har man när man är på dansgolvet...
övrig musik lyssnar man på hemma..
skål...
Annars är jag allätare av musik.. lyssnar på det mesta förutom opera.. och jazz. *skål*
- Comment
Comment
-
opera kan jag absolut vara utan...Originally posted by Fjällis View PostDet har du helt rätt i. Det man märker nu är att en massa ungdomar fått intresse för dansmusik. 14 - 145åringar lär sig bugg..
Annars är jag allätare av musik.. lyssnar på det mesta förutom opera.. och jazz. *skål*
men jazz..där finns massor av skit..men det finns massor av guldkorn.._________________________________________He je gött å lev
- Comment
Comment
-
-

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥
Comment