Announcement
Collapse
No announcement yet.
Partyhålet
Collapse
X
-
Sv: Partyhålet
Ahaaaa, då får du sköj min vän. Ha´t roligt för mej med är du snäll.Originally posted by Fjällis View PostInte är du avis inte.. neee..
Ett Åländskt dansband som spelar, så jag får säkert trevligt. Tjejen sjunger jättebra..
http://www.hogtryck.ax/ <--- lite reklam
Det får jag säkert. Är i trevligt sällskap.. Ska gå med.. ja du vet ju..
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
-
har själv genomgått smärta ...under många år...men inte fysisk smärta...men smärta...Originally posted by lucina View PostJo, det kan man kanske behöva, men har blitt lite ofta för min del....
det har gjort mig väldigt tacksam för det lilla jag har..och framförallt det som är viktigt i livet...mina kära vänner i IRL och att ha tak över huvet och mat på bordet...det kommer man långt med..._________________________________________He je gött å lev
- Comment
Comment
-
det är inte siffran på ens ålder som avgör om man är stenålder eller ej...Originally posted by Fjällis View PostDu är INTE stenålder..
Lyssna på mig 

jag har haft att göra med 25 äringar som är tanter och 60 åringar som är ynglingar..
det sitter i sinnet..
nä nu börjar jag bli lite för....
nu ska jag sova...tror jag...
sov gott alla..
_________________________________________He je gött å lev
- Comment
Comment
-
Sov gott Rune, här åskar det och regnar så jag tröstar mig med en ginotonicOriginally posted by Runedin View Postdet är inte siffran på ens ålder som avgör om man är stenålder eller ej...
jag har haft att göra med 25 äringar som är tanter och 60 åringar som är ynglingar..
det sitter i sinnet..
sov gott alla..
"Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"
- Comment
Comment
-
Men Rune.. du hade ju inget hemma. Sov gottOriginally posted by Runedin View Postdet är inte siffran på ens ålder som avgör om man är stenålder eller ej...
det sitter i sinnet..
sov gott alla..
- Comment
Comment

...
...............Änglatofflor.
Comment