Announcement
Collapse
No announcement yet.
Partyhålet
Collapse
X
-
Sv: Partyhålet
*vilken buss?*Originally posted by Agge View Posthttp://www.tornevall.net/storage/fil...7_MOV00077.MPG Rune kolla bussen
- Comment
Comment
-
den har jag ju redan...Originally posted by Agge View Posthttp://www.tornevall.net/storage/fil...7_MOV00077.MPG Rune kolla bussen
den har jag nog åkt många gånger..._________________________________________He je gött å lev
- Comment
Comment
-
Men är det bara Rune och jag som ser bussen det står vännas på den. Och det är min dotter och hennes kompis som kliver på den de ska åka till UmeåOriginally posted by starfriend View Poståkte du med Agges buss nu då??
*den man inte ser*
Jag tror det e filmen Jack,det var iofs jätte många år sedan jag såg den så jag är ju inte 100..
...............Änglatofflor. Lovetop
- Comment
Comment
-
Har Gason postat en med en buss ja där ser man hur många öl har du druckigt.Originally posted by starfriend View Postnämen ärligt,jag ser inget alls när jag klickar på din länk...eller menade du att det fanns en buss med i klippet som gason postade??
- Comment
Comment
-
- Comment
Comment
-
Jag såg Agges buss, men det är nog Rune som åker med den inte jag. Min är nog osynlig på riktigt och kör mest i cirklar tror jag.Originally posted by starfriend View Poståkte du med Agges buss nu då??
*den man inte ser*
Jag tror det e filmen Jack,det var iofs jätte många år sedan jag såg den så jag är ju inte 100..
-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment
-
-
du måste ladda ner den för att se...Originally posted by starfriend View Postnämen ärligt,jag ser inget alls när jag klickar på din länk...eller menade du att det fanns en buss med i klippet som gason postade??
agge...det står ine vännäs å¨bussen...det står vännäsbuss AB...

Värdelöst vetande..det är en före detta klasskamrat till mig som äger det förtaget.....3:dje generationen....hans farfar startade bussbolaget.._________________________________________He je gött å lev
- Comment
Comment

Comment