Äntligen har jag hittat ett svart huvud
Collapse
X
-
Comment
-
Sv: Äntligen har jag hittat ett svart huvud
Eller menar du damen på bilden som din mamma har och att den är grön ?[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
[B][COLOR=#4b0082]
...............- Quote
Comment
-
Dessa du menar? Huvet är svart men de två på själva tavlerna är också svarta men bakgrunden är svart/grön blå nån ting.
Så nu tror jag jag fattade vad du menade....
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Comment
-
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Comment
-
Titta så fin den blev när jag fick måla om den.
Attached Files[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Äntligen en sån här svarting igen har jag hittat på myrerna.
Har målat om den för den var väldigt nött och nu hänger den på väggen.
Attached Files[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Den var jättefin. Att du har snöat in så på såna är ju jätteskoj! Och ovanligt. Min morfar kom ofta hem sånt där men jag vet inte vart det tagit vägen. Det var bongotrummor och bastkjolar och träsaker från konstiga regnskogsträd målat med allehanda växtfärger och gu vet vad men allt har man flyttat sönder.
Eller så har morsan slängt. 
Fast jag har en fin Ronsontändare i alabaster med en liten rubin kvar från hans resor + två fina urnor från Kina. Och alla telegram!
Min lilla moffa.[SIZE=4][COLOR=#0000cd][B]Jag- Quote
Comment
Comment