*****Kaffe tråden*****
Collapse
X
-
Inte jag , får nog vänta annars får jag väl halsbränna.Originally posted by AggeMen nu har jag tagit mej en mugg till.
...
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Gevalia här med men vanligt brygg mellanrost....jo jag får det om jag dricker för mycket. Men brukar bota med <Bikarbonat> Skakis kan jag bli av för mycket kaffe oxå....Originally posted by AggeDet har jag aldrig fått av kaffe. Men jag dricker neskaffe. Gevalia
[SIZE=1]
[RIGHT][SIZE=1][FONT=Verdana][SIZE=1][FONT=Verdana][COLOR=magenta][COLOR=darkorchid][SIZE=1][FONT=Verdana]
♥♪♫- Quote
Comment
-
Prova neskaffe jag blev oxå skakis av bryggkaffe men inte av neskaffe.Originally posted by lucinaGevalia här med men vanligt brygg mellanrost....jo jag får det om jag dricker för mycket. Men brukar bota med <Bikarbonat> Skakis kan jag bli av för mycket kaffe oxå....
[B][COLOR=#4b0082]
...............- Quote
Comment
-
Händer att jag dricker det också och det har vi med oss till Mallis när vi åker ....Originally posted by AggeProva neskaffe jag blev oxå skakis av bryggkaffe men inte av neskaffe.
[SIZE=1]
♥♪♫- Quote
Comment

och
på balkongen eller alltanen som det heter.
;-)
Don't worry be happy 

Comment