Announcement

Collapse
No announcement yet.

*****Kaffe tråden*****

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dricker så sällan kaffe men kikar in ändå Blir så uppjagad utav det, men om jag dricker nån kopp före 14:00 så brukar det funka att sova 02:00 på natten i alla fall

Comment

• Men efter 24.00 Blir det drinktråden då sitter vi och skålar.
      ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

• Originally posted by Agge
        Men efter 24.00 Blir det drinktråden då sitter vi och skålar.
        Får väl avbryta kaffetråden nu trots att klockan inte är så mycket och säga skål till er som dricker annat än kaffe just nu (dricker just nu ett glas vitt vin)

Comment

• Originally posted by Lexie
          Får väl avbryta kaffetråden nu trots att klockan inte är så mycket och säga skål till er som dricker annat än kaffe just nu (dricker just nu ett glas vitt vin)
          Skåååål Lexie...inge vin här...har åtagit mig ett jobb i morgonbitti...en sittning på 60 personer...jobba lite extra i värmen...sitter här o skålar med dig med iste:razz:
          gott de oxå;-)

Comment

Rom och cola som vanligt..........
            ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

• Originally posted by Millou
              Skåååål Lexie...inge vin här...har åtagit mig ett jobb i morgonbitti...en sittning på 60 personer...jobba lite extra i värmen...sitter här o skålar med dig med iste:razz:
              gott de oxå;-)
              Skål i iste vännen! Oj! Ja, det gäller att passa på när kunderna finns ;-) Min första riktigt lediga dag på länge så jag kostar på mig ett (eller två) glas vitt. Må så gott och hoppas du kan vara ledig det mesta av juli sen

Comment

Skål i iste vännen! Oj! Ja, det gäller att passa på när kunderna finns ;-) Min första riktigt lediga dag på länge så jag kostar på mig ett (eller två) glas vitt. Må så gott och hoppas du kan vara ledig det mesta av juli sen
                Kram på dig oxå...jodå annars tar jag det lugnt badar och har det skönt nu:smile:
                Sicken härlig sommar...nu blir det mycke åka cabb må¨du tro;-)

Comment

• Originally posted by Agge
                  Rom och cola som vanligt..........
                  Inte dumt det heller, skååål på dej Agge!

Comment

Kram på dig oxå...jodå annars tar jag det lugnt badar och har det skönt nu:smile:
                    Sicken härlig sommar...nu blir det mycke åka cabb må¨du tro;-)
                    Låter härligt och badtemperaturen börjar väl bli riktigt bra i skärgården nu Ja en underbar sommar har vi, har varit ute och åkt cab några gånger med en kompis i veckan (kepsen på ) ;-)

Comment

Låter härligt och badtemperaturen börjar väl bli riktigt bra i skärgården nu Ja en underbar sommar har vi, har varit ute och åkt cab några gånger med en kompis i veckan (kepsen på ) ;-)

Precis...kepsen på;-) vi har 22 grader i vattnet nu....i min smak...
                      det kallar jag badvatten:razz:

Comment

Precis...kepsen på;-) vi har 22 grader i vattnet nu....i min smak...
                        det kallar jag badvatten:razz:
                        Ja det får man kalla badvatten :razz: Skall till Bergslagen på måndag och förhoppningsvis bada. I vilket fall som helst så skall jag inta en måltid på Grythyttan (god mat och vacker miljö)

Comment

Ja det får man kalla badvatten :razz: Skall till Bergslagen på måndag och förhoppningsvis bada. I vilket fall som helst så skall jag inta en måltid på Grythyttan (god mat och vacker miljö)
                          Där har dom god mat du...mmmm...har varit där flera gånger...hälsa från mig;-)
                          Oj...kaffetråden är det ju...så ta en kopp kaffe efter maten Lexie;-)

Comment

Där har dom god mat du...mmmm...har varit där flera gånger...hälsa från mig;-)
                            Oj...kaffetråden är det ju...så ta en kopp kaffe efter maten Lexie;-)
                            Ska hälsa från dej... Vi har varit där i över 20 år och dit kommer man alltid tillbaka Tror nog det blir både kaffe och påtår efter maten ;-)

Comment

• Hallå hallå.............snart vankas det fika igen här.... huuuuuuuuuuuuu kan tro man är utomlands ju!!!

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

• Nu ska jag dricka mitt fika på altan ...hej då!!!

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X