Announcement

Collapse
No announcement yet.

*****Kaffe tråden*****

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Fjällis
    Aha så då dög det inte med bryggkaffe då inte
    blir juh för kallt när du skickat det :?

Comment

Originally posted by Icelander
      blir juh för kallt när du skickat det :?
      Du kan värma i micron ;-)

Comment

Du kan värma i micron ;-)
        blir juh inte lika gott som nymalt Kaffe

men tack ändå

Comment

blir juh inte lika gott som nymalt Kaffe

men tack ändå
          Nymalet kaffe....hmm minns min mormor rostade bönor och malde själv. Barndomsminnen kan man säga....

Comment

Nymalet kaffe....hmm minns min mormor rostade bönor och malde själv. Barndomsminnen kan man säga....
            Minns jag med mormors kaffe mmmmmmmmmm doften ...kan nästan känna den. :smile:

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Originally posted by lucina
              Minns jag med mormors kaffe mmmmmmmmmm doften ...kan nästan känna den. :smile:
              Ja visst var den härlig. Tänk om dagens unga fick vara med om det en annan vart. Sandra skulle behöva det..... men... Ja du vet...

Comment

Ja visst var den härlig. Tänk om dagens unga fick vara med om det en annan vart. Sandra skulle behöva det..... men... Ja du vet...
                Alla borde få känna på det nån gång i livet....synd man inte får uppleva det nåt mer!!!

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Alla borde få känna på det nån gång i livet....synd man inte får uppleva det nåt mer!!!
                  I Gävle finns en affär där man kan köpa bönor, orostade, o mala själv.."kaffekvarn" heter det. Men vem gör det i dag? Allt ska vara färdigt, serverat. ;-)

Comment

I Gävle finns en affär där man kan köpa bönor, orostade, o mala själv.."kaffekvarn" heter det. Men vem gör det i dag? Allt ska vara färdigt, serverat. ;-)
                    Mmmmmmmmmmm vad härligt!!!
                    Minns att det fanns en sån affär här på min gata en gång i tiden. Men då bodde inte jag här men det lukta så gott när man gick förbi. Tror det finns nån liknande nere på stan i en mindre affär. Jag har en sån där kaffekvarn som jag köpte på "Loppis" för några år sen.;-)

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Mmmmmmmmmmm vad härligt!!!
                      Minns att det fanns en sån affär här på min gata en gång i tiden. Men då bodde inte jag här men det lukta så gott när man gick förbi. Tror det finns nån liknande nere på stan i en mindre affär. Jag har en sån där kaffekvarn som jag köpte på "Loppis" för några år sen.;-)
                      Jag har en efter min mormor. Alltså en kvarn.. Sen har vi Gevalia som doftar iband..... mmmmmmm. ;-) Önskar man blev barn på nytt.

Comment

Jag har en efter min mormor. Alltså en kvarn.. Sen har vi Gevalia som doftar iband..... mmmmmmm. ;-) Önskar man blev barn på nytt.
                        Hihi så brukar jag med tänka ibland.
                        Gevalia? Men det går inte upp mot kaffet vi prata om , även om det luktar gott när man öppnar paketet.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

nu blev jag sugen på en till kaffe

Comment

Hur dum får man lov att vara, ta kaffe precis innan man har tankar om att gå och lägga sig

Comment

Hur dum får man lov att vara, ta kaffe precis innan man har tankar om att gå och lägga sig
                              Känner också sug efter kaffe men törs inte så här sent. Jag har ju tänkt lägga mej snart. väntar till morronbitti hihi

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Skulle vara gott med lite kaffe!!
                                Kanske botar huvudvärken bättre än Treo.. :smile:
                                I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X