Announcement

Collapse
No announcement yet.

*****Kaffe tråden*****

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nu sitter jag här med en kopp vanlij te.. mm jättegott..
    Don't worry be happy
    tigermala äger :
    Japan
    Björn Skifs
    Celine Dion

Comment

• Originally posted by tigermala
      nu sitter jag här med en kopp vanlij te.. mm jättegott..
      lemon te var det väl??? :razz:

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

• Originally posted by Fjällis
        Jag har haft folk hela dan, och inte gjort mycket mera än pimplat kaffe.

*kommer ut genom öronen snart *
        Ja , har man folk hemma går det ju inte att springa in här och säga till hihi.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

• Originally posted by lucina
          Ja , har man folk hemma går det ju inte att springa in här och säga till hihi.
          Det gör inte det. Idag har dom avlöst varann. Vi satt ute, och såg ( det är sant) att balkongräcket håller på att släppa.

Comment

Det gör inte det. Idag har dom avlöst varann. Vi satt ute, och såg ( det är sant) att balkongräcket håller på att släppa.
            Jisses ring hyresvärlden...LIVSFARLIGT!!!

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Jisses ring hyresvärlden...LIVSFARLIGT!!!
              Måste ringa i morgon. Hann inte idag. Jag har länge tittat på en kant, och undrat om den var så långt nere. Men det var jämt för övrigt hela staketet. Nu såg vi att en bult har släppt..

Comment

lemon te var det väl??? :razz:
                Denna gång blev det vanlij, nästa gång blir det garanterat Lemon.. ..
                Don't worry be happy
                tigermala äger :
                Japan
                Björn Skifs
                Celine Dion

Comment

Måste ringa i morgon. Hann inte idag. Jag har länge tittat på en kant, och undrat om den var så långt nere. Men det var jämt för övrigt hela staketet. Nu såg vi att en bult har släppt..
                  Okej, bra att du ringer iaf...

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

• Originally posted by tigermala
                    Denna gång blev det vanlij, nästa gång blir det garanterat Lemon.. ..
                    Okej, trodde du kom av dej jag... :razz:

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

• Nu ska jag ta min mugg ut på altan och passa på nu innan de kommer o planterar i muren .

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Okej, bra att du ringer iaf...
                        Nu har jag ringt.Tjejen var tvungen att skratta. Hade aldrig hört talas om det.. Får se nu när dom behagar dyka upp.
                        Nu ska jag sätta mig ute en stund med

Comment

Nu har jag ringt.Tjejen var tvungen att skratta. Hade aldrig hört talas om det.. Får se nu när dom behagar dyka upp.
                          Nu ska jag sätta mig ute en stund med
                          Ja man får väl kanske se det roliga i det haha. Satt där ute och in kommer en kille från föregående altan och Marvin satt där ute. Jisses så rädd han blev så nu ligger han och trycker här i V-rummet. Han hör ju att de är åvanför så de är väl snart här och ska plantera blommer i muren. Det är ju väldigt mycket buskar här men de kanske får plats med blommer också haha. Bara inte Marvin förstör när han är där för han brukar ju sitta där uppe. Men han har ju inte förstört mina andra blommer så det går nog. Sitter ute en stund till men vad varmt alltså!!! Har sommaren äntligen kommit????

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Ja man får väl kanske se det roliga i det haha. Satt där ute och in kommer en kille från föregående altan och Marvin satt där ute. Jisses så rädd han blev så nu ligger han och trycker här i V-rummet. Han hör ju att de är åvanför så de är väl snart här och ska plantera blommer i muren. Det är ju väldigt mycket buskar här men de kanske får plats med blommer också haha. Bara inte Marvin förstör när han är där för han brukar ju sitta där uppe. Men han har ju inte förstört mina andra blommer så det går nog. Sitter ute en stund till men vad varmt alltså!!! Har sommaren äntligen kommit????
                            Det är varmt.Men skönt.. Ni har som här med buskar och sen planterar dom dit nån blomma.
                            Ska oxå sätta mig ute en stund igen. Går in ibland ..och söker svalka ;-)

Comment

Det är varmt.Men skönt.. Ni har som här med buskar och sen planterar dom dit nån blomma.
                              Ska oxå sätta mig ute en stund igen. Går in ibland ..och söker svalka ;-)
                              Dom håller på där ute nu och rensar bort en del och det står två platter med blommer så det lär bli en del och muren är ju jäkla lång så det blir mer än en blomma haha. Frågade om det var till vårt här och det var det. Sen är det väl en meter bred ungefär också.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

• Lite fika nu och ett bloss där ute...Nån som ska med på en kopp.???

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X