Originally posted by lucina
Announcement
Collapse
No announcement yet.
*****Kaffe tråden*****
Collapse
X
-
Du kan få saft, läsk eller Loka vännen, men jag ska ta mitt kaffe nu iaf.Originally posted by FjällisTack, men inget kaffe för mig. Men ett bloss. Är så varmt inne att det är omöjligt att sitta här..
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
Okej, billigt att bju dej då hehe? Glass kanske? Här är det kvavt nu kanske åska framåt kvällen. känner lite i skallen...:razz: :razz:Originally posted by FjällisEtt glas vatten blir bra. Cigg har jag
;-)
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
Kom inlägget medOriginally posted by lucinaOkej, billigt att bju dej då hehe? Glass kanske? Här är det kvavt nu kanske åska framåt kvällen. känner lite i skallen...:razz: :razz:
När jag svarade så fick jag upp att jag skrev i ett ogiltigt ämne. Tänkte att det krånglar här så jag loggar ut..
- Comment
Comment
-
Så har det faktiskt hänt mej också idag...likaså att inlägget är för kort fast jag skrivit en hel del???Originally posted by FjällisKom inlägget med
När jag svarade så fick jag upp att jag skrev i ett ogiltigt ämne. Tänkte att det krånglar här så jag loggar ut..
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
Hejsan Millou, tyvärr var jag nyss ute och nu ska jag baka bullar.Originally posted by MillouNu ska jag njuta av lite fika på altan med en cigg till...nån som ska med?
Var på Rusta och handla lite till altan också.
Hoppas det går bra iaf , Millou!!!
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
Näää...skulle ha uppskattat ditt sällskap juOriginally posted by lucinaHejsan Millou, tyvärr var jag nyss ute och nu ska jag baka bullar.
Var på Rusta och handla lite till altan också.
Hoppas det går bra iaf , Millou!!!
vi får väl ta ett bloss senare i kväll vännen...Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam;-)
- Comment
Comment

Comment