Announcement
Collapse
No announcement yet.
*****Kaffe tråden*****
Collapse
X
-
Borde man kanske göra men klarar inte av det varje dag.Originally posted by FjällisJag har ätit Gunde Svan gröt.. :razz:
Fast jag gillar gröt men kanske jag tar det i måra istället.
Nu gör jag ett uppehåll med fikat nån timme så där ,så ska ta med mej Loka ut.
Saft går ju inte för då kommer ju dom här.
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
Jag äter inte heller gröt varje morgon.Men ville vara lite nyttig för en gång skull :razz:Originally posted by lucinaBorde man kanske göra men klarar inte av det varje dag.
Fast jag gillar gröt men kanske jag tar det i måra istället.
Nu gör jag ett uppehåll med fikat nån timme så där ,så ska ta med mej Loka ut.
Saft går ju inte för då kommer ju dom här.

Jag har humlor på min balkong, fast dom bryr jag mig inte om. Dixie vill ju inte vara ute när det är så här varmt, och Bella får inte komma dit o klättra.. ;-)
- Comment
Comment
-
Jo, man känner ju att man vill det lite då o då så jag får försöka komma ihåg gröten till i morron.Originally posted by FjällisJag äter inte heller gröt varje morgon.Men ville vara lite nyttig för en gång skull :razz:
Jag har humlor på min balkong, fast dom bryr jag mig inte om. Dixie vill ju inte vara ute när det är så här varmt, och Bella får inte komma dit o klättra.. ;-)
Du kanske kan påminna mej !?
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
Jag har ett jättebra tips om du har mycket getingar hos dig... Ställ en kanna saft på balkongen (i ett hörn). Då kommer getingarna dit och så fort dom nuddat saften och blivit våta så kommer dom inte upp utan drunkar i saften. Till slut har du inte några getingar kvar!Originally posted by lucinaSaft går ju inte för då kommer ju dom här.

- Comment
Comment
-
Annars kan man nypa dom i baken och säga " fy skäms!" Då sticker dom.. :razz:Originally posted by AlexJag har ett jättebra tips om du har mycket getingar hos dig... Ställ en kanna saft på balkongen (i ett hörn). Då kommer getingarna dit och så fort dom nuddat saften och blivit våta så kommer dom inte upp utan drunkar i saften. Till slut har du inte några getingar kvar!
- Comment
Comment
-
Tack Alex!! Vet ju det där ju men tror du jag kommer ihåg???Originally posted by AlexJag har ett jättebra tips om du har mycket getingar hos dig... Ställ en kanna saft på balkongen (i ett hörn). Då kommer getingarna dit och så fort dom nuddat saften och blivit våta så kommer dom inte upp utan drunkar i saften. Till slut har du inte några getingar kvar!

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment

till och gå ut en stund innan jobbet, en så skön morron så passar på att njuta ;-) 

Ringer vid 6 och ber dig koka gröten ;-)

Don't worry be happy 
Comment