Originally posted by lucina
Announcement
Collapse
No announcement yet.
*****Kaffe tråden*****
Collapse
X
-
FICK FRÄMMANDE på ett par timmar så det blev en till...nu efter maten blev det en kopp till.Originally posted by AggeOch det har inte blivit något mer sen sist? Har varit borta en stund.
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
Din mage måste se ut som en Kär tunnaOriginally posted by lucinaFICK FRÄMMANDE på ett par timmar så det blev en till...nu efter maten blev det en kopp till.
jisses vad kaffe du öser i dig
Kör hårt,det kan gå
I morgon kan det vara försent.
Elita4ever
Milica IJpelaar
- Comment
Comment
-
Ääääääääääääälskar ju kaffe men nu är det bra för idag .Originally posted by tojjaDin mage måste se ut som en Kär tunna
jisses vad kaffe du öser i dig
Får vänta till i morgon bitti......Nya tag igen
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
Jo kaffe är gott men där slår du mej lättOriginally posted by lucinaÄäääääääääääälskar ju kaffe men nu är det bra för idag .
Får vänta till i morgon bitti......Nya tag igen

Det blir 4 max 5 muggar på en dag
Kör hårt,det kan gå
Elita4ever
Milica IJpelaar
- Comment
Comment
-
Skulle du se mej förr ett par kanner drack jag lätt under en dag.Originally posted by tojjaJo kaffe är gott men där slår du mej lätt
Det blir 4 max 5 muggar på en dag
Så nu dricker jag betydligt mindre...
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
Det är nog bra det för magen får stryck till sist om man öser i sig för mycketOriginally posted by lucinaSkulle du se mej förr ett par kanner drack jag lätt under en dag.
Så nu dricker jag betydligt mindre...
Jag var tvungen för några år sedan att minska ner mitt drickande också för jag fick en sådan hemsk halsbränna när jag drack för mycket
Kör hårt,det kan gå
Elita4ever
Milica IJpelaar
- Comment
Comment
-
Då vaknar jag inteOriginally posted by aliceOm jag dricker mycket kaffe nån dag så är jag uppe i 3 koppar :razz:
tycker jag är nöjd med 2 koppar ;-)
Kör hårt,det kan gå
Elita4ever
Milica IJpelaar
- Comment
Comment
-
Det har jag oxå gjort (minskat ner) eftersom jag då fick stark magkatarr...Räknar här att jag druckit 5 ½ mugg idag...så inte så farligt iaf.;-)Originally posted by tojjaDet är nog bra det för magen får stryck till sist om man öser i sig för mycket
Jag var tvungen för några år sedan att minska ner mitt drickande också för jag fick en sådan hemsk halsbränna när jag drack för mycket
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment

...............Änglatofflor.

Comment