Announcement

Collapse
No announcement yet.

*****Kaffe tråden*****

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hämta mer

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

• Nu ska jag ta min första mugg. Han inte när jag hlev upp fick så bråttom då.
      ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

• Ska kanske sätta på lite igen efter tvättis. Har gått några timmar sen sist.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

• Originally posted by lucina
          Ska kanske sätta på lite igen efter tvättis. Har gått några timmar sen sist.

Ledig i dag...så jag gör som dig...tvättar och tar en mugg fika på altan...man samlar tankarna så himla bra då

Comment

• Originally posted by Millou
            Ledig i dag...så jag gör som dig...tvättar och tar en mugg fika på altan...man samlar tankarna så himla bra då
            Hejsan vännen.
            Är på väg ut nu med fikat ,cigg och korsord. Ta vara på ledigheten Millou.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

• Originally posted by lucina
              Hejsan vännen.
              Är på väg ut nu med fikat ,cigg och korsord. Ta vara på ledigheten Millou.

Hallå Lucina...kommer och håller dig sällskap

Comment

• Originally posted by Millou
                Håller med dej Millou, man samlar sina tankar så bra, ska ge mej ut nu en stund innan jag fortsätter jobba. Mugg på er Millou och lucina och ni andra som fikar just nu.
                Ha en fortsatt bra dag, underbart väder här. Tjingeling!

Comment

• Ha en bra dag Lexie

Comment

• Originally posted by Agge
                    Ha en bra dag Lexie
                    Detsamma Agge, hoppas du har fint väder om du kanske tänkt ta dig en cykeltur

Comment

• Originally posted by Lexie
                      Detsamma Agge, hoppas du har fint väder om du kanske tänkt ta dig en cykeltur
                      . Ja mitt fina väder försvann men jag väntar nog tills ikväll med cykelturen. Gillar inte att cykla när det blåser.

Comment

• Originally posted by Lexie
                        Håller med dej Millou, man samlar sina tankar så bra, ska ge mej ut nu en stund innan jag fortsätter jobba. Mugg på er Millou och lucina och ni andra som fikar just nu.
                        Ha en fortsatt bra dag, underbart väder här. Tjingeling!
                        Mugg på dig Lexie o alla andra. Blåsigt här, och ingen sol heller

Comment

• Originally posted by Fjällis
                          Mugg på dig Lexie o alla andra. Blåsigt här, och ingen sol heller
                          Och det är Lucina som har snott den.

Comment

• Originally posted by Agge
                            Och det är Lucina som har snott den.
                            Naturligtvis ska det det vara hon som gör sånt Tur hon lämnade mitt kaffe kvar iaf..

Comment

Naturligtvis ska det det vara hon som gör sånt Tur hon lämnade mitt kaffe kvar iaf..
                              Ja det har hon ju gjort hela sommaren. Nu ska jag hämnta mera kaffe. Men det får jag behålla iaf.

Comment

" Knäppgök" Snacka om att fantasierna skenar iväg här.
                                Har inte snott nåt.... Så fort man vänder ryggen till.....

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X