Announcement
Collapse
No announcement yet.
*****Kaffe tråden*****
Collapse
X
-
Sv: *****Kaffe tråden*****
HJÄLP !!!
Måste köpa kaffe...och det är så många som säger att Zoega är så gott...
provat det en gång men tyckte inte det var något speciellt (minns inte vilken sort)...
vilken rekommenderas ????_________________________________________He je gött å lev
- Comment
Comment
-
Originally posted by Runedin View PostHJÄLP !!!
provat det en gång men tyckte inte det var något speciellt (minns inte vilken sort)...
vilken rekommenderas ????
Nu dricker jag inte kaffe själv men eftersom det luktar så jäkla gott när man åker in i Helsingborg, så skulle jag nog själv föreslagit just Zoegas. Jag gillar vanligtvis inte kaffedoft, men just när man möts av denna doft så kan nog inte dom ryktena vara helt osanna
-
- Comment
Comment
-
Zoegas Mollbergs blandning kör jag..Originally posted by Runedin View PostHJÄLP !!!
En del tycker att den är stark....men jag gillar den.
Och så behöver man inte ta 10 skopor till 10 koppar.....det blir drygare då..Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.
- Comment
Comment
-
Sitter och väntar på min bryggare...Originally posted by lucina View PostGillar inte Zoega nåt vidare men har bara druckit det 1 gg.
GEVALIA ska det vara.
Ska hämta mej en kopp nu.
Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.
- Comment
Comment
-
Jag kör med Classic eller löfbergs lilaOriginally posted by Runedin View PostHJÄLP !!!
- Comment
Comment

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥
...............Änglatofflor. 
Comment