Announcement
Collapse
No announcement yet.
*****Kaffe tråden*****
Collapse
X
-
-
Sv: *****Kaffe tråden*****
Kanske just därför jag gillar Gevalia då, för jag vill ha knaperstekt fläsk och baicon, likaså falukorv steks nästan så det blir bränt och rostat bröd likaså.Originally posted by Runedin View Postdå ska jag prova den, tack för svar
jag är ju ingen älskare av gevalia...tycker den har en "bränd" smak
Men försöker undvika detta för sonen min kommer med pekfingret.
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment
-
backon och fläsk vill jag oxå ha knaperstekt...Originally posted by lucina View PostKanske just därför jag gillar Gevalia då, för jag vill ha knaperstekt fläsk och baicon, likaså falukorv steks nästan så det blir bränt och rostat bröd likaså.
Men försöker undvika detta för sonen min kommer med pekfingret.

men inte kaffet...
_________________________________________He je gött å lev
- Comment
Comment
-
Det finns ett kaffe på ÖB eller om det var på Lidl, för småpengar. Man tror ju att det ska vara bläigt då, men det smakar faktiskt rätt gott. Nu var det ju det att man ska minnas namnet också.... tyvärr gör jag inte det. Men återkommer när jag vet

- Comment
Comment
-
Jag fick lära mig för länge sedan att man ska välja kaffe efter vad man har för vatten. Dricker jag Gevalia hemma så är det inte alls säkert att det kaffet smakar likadant hos min syster som finns på andra sidan stan.Originally posted by Rune View PostHJÄLP !!!
Måste köpa kaffe...och det är så många som säger att Zoega är så gott...
provat det en gång men tyckte inte det var något speciellt (minns inte vilken sort)...
vilken rekommenderas ????
Zoegas tycker jag personligen är lite överreklamerat. Det ska vara ett av våra lyxigare kaffe men njae, inte så gott faktiskt.
Jag köper Blå Mocca - det smakar bäst där jag bor nu.
Tidigare när jag bodde på en annan ort så var det Gevalia som smakade bäst.
- Comment
Comment
-
Blå mocca är gott...men jag handlar så sällan på konsum/domus/coopOriginally posted by FiaFidelie View PostJag fick lära mig för länge sedan att man ska välja kaffe efter vad man har för vatten. Dricker jag Gevalia hemma så är det inte alls säkert att det kaffet smakar likadant hos min syster som finns på andra sidan stan.
Zoegas tycker jag personligen är lite överreklamerat. Det ska vara ett av våra lyxigare kaffe men njae, inte så gott faktiskt.
Jag köper Blå Mocca - det smakar bäst där jag bor nu.
Tidigare när jag bodde på en annan ort så var det Gevalia som smakade bäst.
Maxwell house är gott men attan så dyrt.._________________________________________He je gött å lev
- Comment
Comment
-
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

- Comment
Comment

...............Änglatofflor. 
Comment