p PROXY:s KICKS ASS!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
vVEM FAN ÄR KLARBLÅ?
Collapse
X
-
Ingenting alls faktiskt. Men efter att ha upptäckt läget på aotv blev jag grinig och skrev mitt svar till PV. Vad beträffar dig så har jag faktiskt ingen aning om varför PV vill att du ska bli bannad, det är något jag inte kommer göra iallafall jag har nämligen alltid sett dig som en mycket trevlig person.Originally posted by RonjaMen vad har det med mig och den här tråden att göra?
-
- Comment
Comment
-
Skönt att höra. Fick plötsligt för mig att alla var emot mig. Jag trivs härOriginally posted by TMMIngenting alls faktiskt. Men efter att ha upptäckt läget på aotv blev jag grinig och skrev mitt svar till PV. Vad beträffar dig så har jag faktiskt ingen aning om varför PV vill att du ska bli bannad, det är något jag inte kommer göra iallafall jag har nämligen alltid sett dig som en mycket trevlig person.
- Comment
Comment
-
mMEN VA FAN! VAR KLARBLÅ OM DU NU ÄR KLARBLÅ! VARFÖR RONJA HÄR OCH KLARBLÅ I DIKTATUREN AOTV!?
vVAR LITE MER LOJAL!!! LÄNKA TILL TORNEVALL PÅ AOTV! SÅ FOLK VET VART DU HÄMTAR DIN ONFO IFRÅN!
SENAST NÄR DU "FISKADE" UPP NYHETEN OM BRINKENSTJÄRNA! DEN NYHETEN LÄSTE DU FÖRST OM HÄR, SEN NÅGRA MINUTER EFTER MIN TRÅD SÅ DÖK DEN UPP PÅ AOTV!
KROSSA DIKTATUREN AOTV! FRI DEMOKRATI!!!!!!!!!!!!
- Comment
Comment
-
Men jag hämtar lika mycket nyheter därifrån, ska jag länka dit då? Jag brukar alltid länka till huvudkällan, alltså tidningen eller vad det nu kan vara. Däremot har jag flera gånger länkat till dina syner under BB-tiden eftersom jag trott på demOriginally posted by PVmMEN VA FAN! VAR KLARBLÅ OM DU NU ÄR KLARBLÅ! VARFÖR RONJA HÄR OCH KLARBLÅ I DIKTATUREN AOTV!?
vVAR LITE MER LOJAL!!! LÄNKA TILL TORNEVALL PÅ AOTV! SÅ FOLK VET VART DU HÄMTAR DIN ONFO IFRÅN!
SENAST NÄR DU "FISKADE" UPP NYHETEN OM BRINKENSTJÄRNA! DEN NYHETEN LÄSTE DU FÖRST OM HÄR, SEN NÅGRA MINUTER EFTER MIN TRÅD SÅ DÖK DEN UPP PÅ AOTV!
KROSSA DIKTATUREN AOTV! FRI DEMOKRATI!!!!!!!!!!!!
- Comment
Comment
-
Inget PV, inget BB!Originally posted by RonjaMen jag hämtar lika mycket nyheter därifrån, ska jag länka dit då? Jag brukar alltid länka till huvudkällan, alltså tidningen eller vad det nu kan vara. Däremot har jag flera gånger länkat till dina syner under BB-tiden eftersom jag trott på dem
-
- Comment
Comment
-
oj...hehe ser att jag startade visst en tråd i nattOriginally posted by RonjaMen jag hämtar lika mycket nyheter därifrån, ska jag länka dit då? Jag brukar alltid länka till huvudkällan, alltså tidningen eller vad det nu kan vara. Däremot har jag flera gånger länkat till dina syner under BB-tiden eftersom jag trott på dem
bry dig inte så mycket
jag bara synade lite 
sorry
mina inre röster kan störa lite....
- Comment
Comment

Comment