Announcement

Collapse
No announcement yet.

Det där med semester ja...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Det där med semester ja...

Jag är ju lite sån, som under veckorna arbetar stenhårt och sedan under helgen tar jag igen allt jag "missat". Problemet är att jag alltid framåt söndagen blir många gånger segare än jag annars är i veckorna. Antagligen beror det på just dessa vanorna.

Snart är det dags för semester. Två veckors semester. Det blir rätt trevligt. Men jag undrar just hur det kommer att gå om jag lever på samma sätt då
    -

Sv: Det där med semester ja...

Originally posted by TMM View Post
    Jag är ju lite sån, som under veckorna arbetar stenhårt och sedan under helgen tar jag igen allt jag "missat". Problemet är att jag alltid framåt söndagen blir många gånger segare än jag annars är i veckorna. Antagligen beror det på just dessa vanorna.

Snart är det dags för semester. Två veckors semester. Det blir rätt trevligt. Men jag undrar just hur det kommer att gå om jag lever på samma sätt då
    Det får vi se...hehe
    Rapportera direkt du kommer hem.
    Man ska bli seg på semestern.....det är det som kallas att varva ner.
    Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Sv: Det där med semester ja...

Originally posted by kattmamman View Post
      Det får vi se...hehe
      Rapportera direkt du kommer hem.
      Man ska bli seg på semestern.....det är det som kallas att varva ner.

Bara man inte möts av huvudvärk varje dag. Det gör jag på lördagar/söndagar alldeles för ofta. Så det blir att försöka tvinga sig in i samma dygnsrytm man har haft när man jobbat
      -

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
      Working...
      X