Varför är den så nertystad?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Melodifestilvalen
Collapse
X
-
Sv: Melodifestilvalen
Jag tror han blir bra som progamledare.....sett lite untervjuer med honom.
Han verkar jättesympatisk. Och jag är ett stor fan av Krisitne Meltzer. Hade inte dom två varit med så hade jag hoppat melodifestivalen.
Sen de gjorde om och det blev så många delar så har jag tröttnat. Brukar bara titta på finalen om vem som får åka till Eurovison song contest.Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.
- Comment
Comment
-
Jag höll på att missa att det var Melodifestival denna helg... dålig reklam eller så har jag stängt öronen?!
Gillade Dolph, blev mycket positivt överaskad faktiskt, trodde han skulle vara så där amerikanskt pinsam. Men reagerade mer på Måns och hans nya (?) dialekt. Han har "försvenskat" den eller?
Musiken höll ingen hög klass, tyvärr. Men så säger jag många gånger och till slut så har några låtar fastnat ändå

- Comment
Comment
-
Ja Måns var en besvikelse. Jag tittade bara med ett halvt öga för jag ville se Dolph och Kristine. Zappade mellan Mord i sinnet och festivalen. Tycker mest det är en massa hissmusik...
Var det Dolph som sjöng? Det lät inte så värst bra..hahaJag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.
- Comment
Comment
-
Melodihisstivalen? Ja, varför inte.Originally posted by kattmamman View PostJa Måns var en besvikelse. Jag tittade bara med ett halvt öga för jag ville se Dolph och Kristine. Zappade mellan Mord i sinnet och festivalen. Tycker mest det är en massa hissmusik...
Var det Dolph som sjöng? Det lät inte så värst bra..haha
-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment
-
Du missade säkert ingenting. Både du och jag hade något roligare för oss.Originally posted by Agge View PostJag missade skiten. Jag satt i bilen ner till skåne. Var faktiskt i Eslöv och hade meycket roligt.
Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.
- Comment
Comment
-
-
I Eslöv?? Kan man ha kul där? En pub. En pizzreia. En Dartklubb....Originally posted by Agge View PostJag missade skiten. Jag satt i bilen ner till skåne. Var faktiskt i Eslöv och hade meycket roligt.Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.
- Comment
Comment

...............Änglatofflor.
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥
Comment