Announcement
Collapse
No announcement yet.
IDOL
Collapse
X
-
Sv: IDOL
Njaeä. Det lät i och för sig en himla massa, men sjöng? Det påminde mest om dinosaurierna från Jurassic Park så jag stängde av.Originally posted by Pålle View PostMen märkte du inte att dom sjöng???

Vem? Är det en av de elaka Velociraptorerna?Originally posted by Mollypolly View Postgason tittade säkert på idol när Marie Picasso var med, det var därför han inte fattade
-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment
-
Haha jo lite likt en dinosaur var hon allt...men kanske inte lika farlig...Originally posted by gason View PostNjaeä. Det lät i och för sig en himla massa, men sjöng? Det påminde mest om dinosaurierna från Jurassic Park så jag stängde av.
Vem? Är det en av de elaka Velociraptorerna?

Men det här är bra. http://www.tv4play.se/noje/idol?titl...ideoid=2091377
- Comment
Comment
-
I morse så var alla de kvarvarande Idolerna gäster i vakna med the voice. Och sjöng ja må han leva för Martin som fyllde år igår, men då var (för MTV award) på Irland. Så nu har jag sett dom en gång....Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.
- Comment
Comment
-
Att Amanda är i final är inte ett dugg förvånande. Hon kommer troligtvis att vinna. Att Robbin är där beror på att han fått många "tyck-synd-om-mig" röster. Bard har ju inte varit särskilt snäll mot honomOriginally posted by Pålle View PostSå är då Amanda i final, men hur Robin hamnade där vet i sjutton
- Comment
Comment
-
Nej den där Idollåten är inte mycket att hurra för, vi får hoppas det blir bättre när hon själv får välja låtar.Originally posted by Agge View PostMen nu när man har lyssnat på Amanda i radion så tycker jag inte att hon är så bra. Man hör ju inte vad hon sjunger."Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"
- Comment
Comment

...............Änglatofflor.
Comment