Announcement

Collapse
No announcement yet.

Melodifestivalvinnaren!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Melodifestivalvinnaren!

Heja Blekinge!

Se dina favoritprogram när du vill i SVT Play - fri television på nätet.
    Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Sv: Melodifestivalvinnaren!

Klossan jag tittar inte på melodifestivalen, med undantag på finalen för allmänbildningens skull.
    Men playtones är bra....lite jerry lee lewis över honom.
    klistrar in länken.....så svårt och bökigt att få in en youtute här nu för tiden.

Rock it baby.....
    Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Samma här kattan! Finalen är det enda man orkar med. Fan vilka bra låtar (faktiskt) dom fått med i år. Var inne och lyssnade på webben när sållandet under alla dessa veckor blivit klar. På lödda blire melodifestivalparty. Dessutom kan man parta lite extra och hurra för vår nye partiledare Juholt. En testosteronstinn alfahanne med humor. Äntligen! :-))

Comment

Jag kollade i lördags men vilka skitlåtar. Kan ju vara någon som är bra.
        ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Originally posted by Agge View Post
          Jag kollade i lördags men vilka skitlåtar. Kan ju vara någon som är bra.
          Inte vara så neggo nu Agge....

Comment

Ja Juholt kan nog bli bra tror jag det lilla jag hört.
            Går åt vänstern, vill inte montera ner hela sverige, vill inte sänka skatter ytterligare som bara äts upp av elkonstnaderna ändå...och har humor. Låter bra så här långt.
            Och jo, Ohly gillar honom....jag är ju vänsterpartist.

Men kan kanske i framtiden bli sosse....???

Comment

Originally posted by kattmamman View Post
              Ja Juholt kan nog bli bra tror jag det lilla jag hört.
              Går åt vänstern, vill inte montera ner hela sverige, vill inte sänka skatter ytterligare som bara äts upp av elkonstnaderna ändå...och har humor. Låter bra så här långt.
              Och jo, Ohly gillar honom....jag är ju vänsterpartist.

Men kan kanske i framtiden bli sosse....???
              Juholt är härlig. Ska upp på extrakongressen och se hur han framför sitt första tal till oss sossar. Jag tror detta kommer att bli bra. Han var en av dem som krävde gråsossegängets avgång och är absolut ingen rövslickare även om en del påstår att han är strateg. Jag tror inte han är det..inte i negativ mån iaf.. Han verkar vara rätt så jordnära och som du säger ...åt vänster...;-)....och inte från någon storstad. Att han är den enda med mustasch sedan Branting gör inte saken sämre..haha. Hade iofs hellre sett Sommestad än Jämtin som partisekreterare. Sommestad har en gedigen utbildning som hade kunnat stötta ryggen på Juholt där hans ev brister kan finnas.
              Men visst är det kul att han har humor! För det har han. Tage E och Branting i ett..:-D
              SSU blev inte lika glada men så är dom ju en curlingprodukt också. Har själv aldrig varit med i SSU. Inte ens i unga örnar.....så jag är fri som fågeln. ;-)

Comment

Och du....jag gillar Ohly stort. Han får konkurrens av Juholt nu. ;-)

Comment

Jag hejjar på denna

http://svtplay.se/v/2340551/melodife...151375,10,f,-1

Men tror att Eric Saade vinner för många fjortisar kommer o rösta på honom för han e så söt

Comment

Originally posted by Shyan View Post
                    Jag hejjar på denna

Men tror att Eric Saade vinner för många fjortisar kommer o rösta på honom för han e så söt
                    Alla låtarna är bra. Det kommer att bli en jobbig omgång. Denna kommer inte att vinna men är så himla fin så man kan börja gråta..

Comment

Originally posted by Klossan View Post
                      Inte vara så neggo nu Agge....
                      Nä men, vissa låtar är bra. och vinnartipparen vinner. Helt säkert. Så jag behöver inte rösta. Men ska inte sverige kvala in oxå?
                      ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Originally posted by Agge View Post
                        Nä men, vissa låtar är bra. och vinnartipparen vinner. Helt säkert. Så jag behöver inte rösta. Men ska inte sverige kvala in oxå?
                        Visst är det så, men vinner Swingfly så kanske vi får vara med
                        "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

när är eurovisionsschlagerfestivalen nu'rå??
                          eller ja, kvalet...? så trist om inte Sverige kommer till finalen i år heller!!

Comment

Originally posted by Klossan View Post
                            Alla låtarna är bra. Det kommer att bli en jobbig omgång. Denna kommer inte att vinna men är så himla fin så man kan börja gråta..

http://svtplay.se/v/2348776/andra_ch...ring_for_livet
                            Hon var min favvo....Bara att heta lokatt och varg är ju ett stort plus..

Comment

Re: Melodifestivalvinnaren!

Nu är det dags igen! Heja Torsten!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X