Announcement

Collapse
No announcement yet.

Får man vara hur dum som helst? (TV-serien Toddlers & Tiarras)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Får man vara hur dum som helst? (TV-serien Toddlers & Tiarras)

Originally posted by Pålle View Post
    Det stora landet i väster har verkligen fostrat många tänkare
    Det finns visst en och annan stortänkare här hemma också.

Originally posted by Aftonbladet
    Ammade bakom ratten
    En kvinna ska ha kört bil ammande sitt lilla barn när hon rände in i en tankbil på E 20 utanför Skara på onsdagen. I bilen fanns ytterligare två barn. Alla fyra fördes till Skaraborgs sjukhus.
    En kvinna ska ha kört bil ammande sitt lilla barn när hon rände in i en tankbil på E 20 utanför Skara på onsdagen. I bilen fanns ytterligare två barn. Alla fyra

-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
      Det finns visst en och annan stortänkare här hemma också.

En kvinna ska ha kört bil ammande sitt lilla barn när hon rände in i en tankbil på E 20 utanför Skara på onsdagen. I bilen fanns ytterligare två barn. Alla fyra

Dom dyker upp lite här och där och ibland i flock
      "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Re: Sv: Får man vara hur dum som helst? (TV-serien Toddlers & Tiarras)

Ja hua, man blir mörkrädd.. Nu har dom upprättat en anmälan mot henne om fara för barnen, det var flera barn i bilen.

En liten sinnesundessökning kanske också vore på plats i det här falllet???
        Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Sv: Re: Sv: Får man vara hur dum som helst? (TV-serien Toddlers & Tiarras)

Originally posted by kattmamman View Post
          Ja hua, man blir mörkrädd.. Nu har dom upprättat en anmälan mot henne om fara för barnen, det var flera barn i bilen.

En liten sinnesundessökning kanske också vore på plats i det här falllet???
          Det skulle nog inte skada. Hon måste varit mer än lovligt stressad den damen.

Tyvärr finns det ännu fler dårar som går lösa. Igår blev en 10-årig grabb dumpad av sin pappa utanför Fyrishov i Uppsala. Pappan tyckte att han presterat för dåligt i Storvretacupen (innebandy) så han tog pojkens alla kläder och åkte hem till Åkersberga (6-7 mil bort) och tyckte att han kunde få gå hem som straff.
          Det rör sig om en promenad på minst 16-18 timmar (om han skyndar sig) i flera minusgrader, iklädd endast en svettig matchdräkt.

Artikel i UNT

Nu är han tydligen polisanmäld och har fått socialen efter sig. Det kan han gott ha den idioten. evilmad.gif

Comment

Det tycks finnas hur många dårar som helst här i världen. Stackars barn

Comment

Originally posted by gason View Post
              Det skulle nog inte skada. Hon måste varit mer än lovligt stressad den damen.

Tyvärr finns det ännu fler dårar som går lösa. Igår blev en 10-årig grabb dumpad av sin pappa utanför Fyrishov i Uppsala. Pappan tyckte att han presterat för dåligt i Storvretacupen (innebandy) så han tog pojkens alla kläder och åkte hem till Åkersberga (6-7 mil bort) och tyckte att han kunde få gå hem som straff.
              Det rör sig om en promenad på minst 16-18 timmar (om han skyndar sig) i flera minusgrader, iklädd endast en svettig matchdräkt.

Artikel i UNT

Nu är han tydligen polisanmäld och har fått socialen efter sig. Det kan han gott ha den idioten. [ATTACH=CONFIG]11643[/ATTACH]
              Det är bara att omhänderta det stackars barnet och åtala fadern för grov misshandel
              "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

stackars pojke....skönt att pappan är identifierad. Nu står det alla möjliga olika förklaringar i tidningarna som jag inte tror på..jag hoppas polisen och socialen gör sitt jobb nu.

Comment

Originally posted by Pålle View Post
                  Det stora landet i väster har verkligen fostrat många tänkare
                  De har uppenbarligen det bästa utbildningssystemet också.

Comment

Re: Får man vara hur dum som helst? (TV-serien Toddlers & Tiarras)

Genomsnittsåldern i området lär inte vara särskilt hög.

Comment

Sv: Re: Får man vara hur dum som helst? (TV-serien Toddlers & Tiarras)

Tack för dagens skratt!!

Vi kankse inte behöver vara så negativa till vår svenska skola...????

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                      Working...
                      X