Hittar inte var man köper det. Kan någon länka? Tack. :-)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Big brother 2012 24/7?
Collapse
X
-
Sv: Big brother 2012 24/7?
Japp, nu är det 100 kr dyrare, 299 kr för hela säsongen. Till och med igår kostade det 199 kr.Originally posted by TMM View PostÄr det dyrare nu när premiären varit? Eller har dom fortfarande rabatter? Jag har inte riktigt haft möjlighet att skaffa streamingen den här gången på grund av vissa oförutsedda händelser
Det är en dyr dag idag.
-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment
-
Sv: Re: Big brother 2012 24/7?
Jepp, men med lite tur kanske dom kommer med fler erbjudanden snart, nån gång efter löning!Originally posted by gason View PostJapp, nu är det 100 kr dyrare, 299 kr för hela säsongen. Till och med igår kostade det 199 kr.
Det är en dyr dag idag.

Gratis streaming för forumets medlemmar?Originally posted by Klossan View PostStreama hit?
-
- Comment
Comment
-
Sv: Re: Big brother 2012 24/7?
Vid halvtid brukar det bli billigare.Originally posted by TMM View PostJepp, men med lite tur kanske dom kommer med fler erbjudanden snart, nån gång efter löning!

Det låter ju ... olagligt ...Originally posted by TMM View PostGratis streaming för forumets medlemmar?
-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
- Comment
Comment
-
Sv: Big brother 2012 24/7?
Där kan jag nog hålla med dig Agge. Och ännu sämre är det att TV11 inte ingår i ett vanligt kanalutbud. Det betyder per automatik att dom missar otroligt många potentiella tittare. Och tyvärr fattar jag fortfarande inte varför man valt att göra så faktiskt
-
- Comment
Comment

...............Änglatofflor.
Comment