Just nu hoppas jag att Ukraina ska vinna mot Frankrike. Jag har alltid gillat Ukraina, det har inget absolut inget alls att göra med att de vann mot Sverige ...
Fast det verkar stänka och mullra lite nere på planen så matchen bröts.
Just nu hoppas jag att Ukraina ska vinna mot Frankrike. Jag har alltid gillat Ukraina, det har inget absolut inget alls att göra med att de vann mot Sverige ...
Fast det verkar stänka och mullra lite nere på planen så matchen bröts.
Det gick inte vägen den här gången heller för dig. Men oturen kan inte hålla i sig hur länge som helst, så nu vinner nog Sverige mot England Någon gång måste du få jubla
Det gick inte vägen den här gången heller för dig. Men oturen kan inte hålla i sig hur länge som helst, så nu vinner nog Sverige mot England Någon gång måste du få jubla
Jag är här för att ha roligt.
Men det är inte särskilt lätt. Svenskarna är lika odugliga på att behålla en ledning som Irländarna är på att inleda en halvlek.
Men det var bättre än mot Ukraina i alla fall.
Nu får vi ställa oss i skamvrån med alla yrvakna Irländare.
Jag är här för att ha roligt.
Men det är inte särskilt lätt. Svenskarna är lika odugliga på att behålla en ledning som Irländarna är på att inleda en halvlek.
Men det var bättre än mot Ukraina i alla fall.
Nu får vi ställa oss i skamvrån med alla yrvakna Irländare.
Ja hoppas du har roligt då...just nu känns det inget vidare nånstans tycker jag
Ja hoppas du har roligt då...just nu känns det inget vidare nånstans tycker jag
Tråkigt när det tar slut sååååå fort...
Jätteroligt, inget är så kul som att få en anledning till att skriva bittra inlägg på ett forum.
Att vinna matcher är kanske "lite" roligare vid närmare eftertanke.
Originally posted by Pålle
Skulle man inte kunna söka medborgarskap i t ex Tyskland, det finns ju dubbelt medborgarskap, då kan man i alla fall få fortsätta att hoppas
En av mina systrar är gift med en Tysk, räknas det?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment