Fotbolls-Em 2012
Collapse
X
-
-
Sv: Fotbolls-Em 2012
En bra match och en välförtjänt seger för Italien måste jag säga.
Det går inte ens att klaga på några osportsligheter som jag gnällde över innan matchen.
Skillnaden är väl Kendo använder just pinnar, plus tvåhandsfattning och en massa löjligt tjocka skydd.
-"Jag har aldrig f- Quote
Comment
-
Fäktning är mera fysiskt än det ser ut faktiskt, adrenalinet pumpar, det är ett bra sätt att tömma både huvud och kroppHelt klart en av de roligare matcherna, trots de få målen.
Fäktning är väl mycket krävande rent fysiskt, har jag förstått? Jag har aldrig provat själv men jag pratade ofta med en ordningsvakt i "mitt" köpcentrum som sysslade med fäktning på ganska hög nivå. Tyvärr så har jag ingen koll alls på fäktningens teknik eller taktik så det ger inte så mycket att se på den. Jag hinner aldrig med att se vad som händer.

Vill man inte förstå, blir det ju svårt att uppdskatta
Nu har vi 2 semifinaler kvar, sen får vi se om det blir Spanien eller Portugal som möter Tyskland i final
[B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=royalblue]"Den som alltid vet b- Quote
Comment
-
Ganska lika tycker jag det ser ut som iallafall. Och som sagt för en icke insatt är det svårt att förstå
Nej jag har annat intressantare för mig än att försöka förstå mig på fäktningFäktning är mera fysiskt än det ser ut faktiskt, adrenalinet pumpar, det är ett bra sätt att tömma både huvud och kropp
Vill man inte förstå, blir det ju svårt att uppdskatta
Nu har vi 2 semifinaler kvar, sen får vi se om det blir Spanien eller Portugal som möter Tyskland i final

Jag hoppas det blir Portugal som Tyskland får möta
Comment
-
Jag hejar lite mer på Portugal just för att de är underdogs. Men jag tror att Spanien vinner och det blir nog som du säger 1-0....sen spelar Spanien på resultat och spelar så där mördande tråkig fotboll som bara Spanien kan göra
Hoppas hoppas det blir Portugal som tar ledningen, då kanske det blir roligare fotboll
Comment
-
[B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=royalblue]"Den som alltid vet b- Quote
Comment
-
Comment
-
Ja, helt lik Paul är du visst inte
Får väl hoppas att det blir mål i förlängningen , så du får rätt ändå. Jag tror på dig, så du kan inte svika mitt förtroende nu
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Det går lite dåligt för tillfället.
Fast Paul hade ju lite fördel av att nästan bara tippa Tysklands matcher. Hur svårt är det egentligen?
Det hjälpte inte med förlängning ...-"Jag har aldrig f- Quote
Comment
-
Comment
-
Comment

Comment