Fotbolls-Em 2012
Collapse
X
-
-
Sv: Fotbolls-Em 2012
Kom igen nu Balotelli...sätt den i mål nu så spanjorerna och gason blir lite nervösa
Comment
-
Jag skrattar aldrig i förtid när Italien spelar. Är det något lag som kan fuska in ett mål, till och med strax efter slutsignalen, så är det Italien.
Nu får de spela med en man kort också. Så går det när man gör alla byten för tidigt.
Fast allvarligt talat så är det lite synd. Jag ser helst en spännande match-"Jag har aldrig f- Quote
Comment
-
Ja så kan det gå..stackars Italien. Nu ska du inte ha sådana fördomar gasonJag skrattar aldrig i förtid när Italien spelar. Är det något lag som kan fuska in ett mål, till och med strax efter slutsignalen, så är det Italien.
Nu får de spela med en man kort också. Så går det när man gör alla byten för tidigt.
Fast allvarligt talat så är det lite synd. Jag ser helst en spännande match

Och visst är det synd, det är inget spännande alls det här
Comment
-
Jag är oskyldig, det är de gamla Italienarnas fel att fördomarna finns.
Det var väl bara någon vecka innan EM som målvakten Buffon fick sitt hem genomsökt i jakt på bevis angående vadslagning och medvetet förlorade matcher.
Hehe 4-0, nu såg Balotelli ut att inte vilja jubla på riktigt.
-"Jag har aldrig f- Quote
Comment
-
Jo jag förstår att du är helt oskyldigJag är oskyldig, det är de gamla Italienarnas fel att fördomarna finns.
Det var väl bara någon vecka innan EM som målvakten Buffon fick sitt hem genomsökt i jakt på bevis angående vadslagning och medvetet förlorade matcher.
Hehe 4-0, nu såg Balotelli ut att inte vilja jubla på riktigt.
Och man kan inte tro allt som skrivs heller
Stackars Balotelli....
oj då....du har visst smittat mig
Comment
-
Oops. Jag ska sluta vara elak mot Balotelli, han gör ju bara sitt jobb trots allt.
Det var roligare att Torres med flera leka med sina barn ute på planen.
Comment
-
Ja och han brukar vara ganska duktig att göra sitt jobb trots 11 stycken som försöker mota honom...fast idag gick det inte så bra
Söta små barn han hade, Torres...lika fadern men söta ändå
Tror inte Italien tyckte det gjorde så mycket att TV-sändningen pajjade när de fick sina silvermedaljer..de har ju förlorat sitt silver
Det är bara att säga GRATTIS SPANIEN till EM-Guldet 2012.
Men nästa gång ska Sverige och Tyskland vara med och fajtas om Guldmedaljen hoppas jag
Comment
-
Haha, det var ju en snygg passning.
Det har du nog rätt i. Balotelli kanske fick anledning att vara lite glad till slut. Alla slapp se honom ta emot sin usla silvermedalj.Tror inte Italien tyckte det gjorde så mycket att TV-sändningen pajjade när de fick sina silvermedaljer..de har ju förlorat sitt silver
Det är bara att säga GRATTIS SPANIEN till EM-Guldet 2012.
Men nästa gång ska Sverige och Tyskland vara med och fajtas om Guldmedaljen hoppas jag
Vi satsar väl på en final mellan Sverige och Tyskland redan om två år tycker jag.
Comment
-
Ja det satsar vi på
Tack för en god match här gason. Vi ses i någon annan tråd hoppas jag
Comment
-
Det pågår ju ett friidrotts EM också.
Fast det engagerar inte fullt så mycket. Galna Fransmän som "spöar upp" 14-åriga maskotar 10 sekunder efter att ha vunnit guldmedalj klarar jag mig utan.
Comment
-
Nej gason, friidrotts EM är slut. Det var sista dagen idag, så vi slipper galningar som spöar upp maskotar
Nästa intressanta blir Sommar-Os, det är inte så långt kvar. Kanhända finns det en del tokstollar att irritera sig på där med
Comment
-
Jaså? Det gick fort. Så insatt var jag i det.

OS nästa med andra ord. Det ska jag nog lyckas med att inte missa.
Balotelli är säkert med och spelar oberörd där också.
Comment
-
Sommar-OS Startar Den 27 juli och slutar Den 12 Augusti. Spelen tjuvstartar dock redan den 25 juli med fotboll (enligt Wikipedia)
Jag ska påminna dig om det, om du mot all förmodan skulle lyckas missa det
Vore kul om Balotelli vore med i sommar-OS tycker jag.
Vi måste ju ha någon som "bara gör sitt jobb också"
Comment

Comment