Fotbolls-Em 2012
Collapse
X
-
Sv: Fotbolls-Em 2012
Jag avslutar min semester samtidigt som du gör, så avslutningsceremonin gäller även mig
.
Ja usch ja, den dagen,den sorgen.
Men än så länge har vi all semester kvar
Comment
-
Ojdå, enbart för oss menade jag såklart.
Undrar om man vågar tala om för folk att semestern sammanfaller med OS så precis.
Alla kommer att tro att det är noga planerat, sen kommer de springa och hämta "Sportfåne" stämpeln.
-"Jag har aldrig f- Quote
Comment
-
Ja jag tänkte väl att att avslutningsceremonin räckte till mig också.
Ingen risk att någon tror att jag tagit semester för OS skull, så jag slipper "sportfånestämpeln". Jag har alltid semester den tiden varje år, tycker den tiden är bäst. Varken för tidigt eller för sent. Möjligtvis för kort
Comment
-
Förra året avslutades semestern vid samma tid som årets påbörjas. Så för min del varierar det.Ja jag tänkte väl att att avslutningsceremonin räckte till mig också.
Ingen risk att någon tror att jag tagit semester för OS skull, så jag slipper "sportfånestämpeln". Jag har alltid semester den tiden varje år, tycker den tiden är bäst. Varken för tidigt eller för sent. Möjligtvis för kort
I år har dessutom den där Julian Assange figuren gjort att det behövs jour under semestern för att hålla allt folk lite lugna. Det var av någon anledning absolut nödvändigt att ta beslutet att skicka hit honom mitt i semestertiderna.
Comment
-
Det är ju inte det enda han ställt till med rättshaveristenFörra året avslutades semestern vid samma tid som årets påbörjas. Så för min del varierar det.
I år har dessutom den där Julian Assange figuren gjort att det behövs jour under semestern för att hålla allt folk lite lugna. Det var av någon anledning absolut nödvändigt att ta beslutet att skicka hit honom mitt i semestertiderna.
[B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=royalblue]"Den som alltid vet b- Quote
Comment
-
Menar du att du måste ha jour bara för den där Assange skull?Förra året avslutades semestern vid samma tid som årets påbörjas. Så för min del varierar det.
Kunde han inte hållt sig i Ecuador åtminstone över din semester? Finns det ingen annan som kan göra "ditt" jobb när du är ledig?
Nej verkligen inte
Comment
-
Hehe, nej det var nog det minst allvarliga av allt. Men det blir ganska viktigt att allt fungerar rent tekniskt när blir sånt här ståhej. Juristerna har lite annat att tänka på än en tryckknapp som hakat upp sig, så att säga.-"Jag har aldrig f- Quote
Comment
-
Han kan gott hålla sig Ecuador permanent.
Jag är inte ensam om att hålla "jouröppet". Det delar jag broderligt med, ja min bror faktiskt. Fast han har semester samtidigt så det hjälper inte så mycket. Nåja, oddsen för att det behöver göras något är inte så stor.
Comment
-
Skönt att ha en bror att dela jouren med , det tycker säkert din bror också
.
Håller tummarna för att det inte behöver göras något under er semester, men om det behövs så hoppas vi på att din bror ställer upp
.
Comment
-
Om det blir något så "drabbar" det säkert oss båda. Det brukar vara lite svårt att laga och testa utrustningen ensam. Man behöver ofta vara på två ställen samtidigt.
Comment
-
[B][FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=royalblue]"Den som alltid vet b- Quote
Comment
-
Jaha, här försöker jag vara hjälpsam och hitta på alla möjliga och omöjliga sätt att slippa jobba på din efterlängtade semester, men det tycks vara väldigt svårt
Ja där kom du med lösningen på gasons problem. Bra jobbat...
(fast här jobbar vi inte på semestern var det ja....
)
Comment
-
- Får man inte jobba dubbelt så mycket då?Jaha, här försöker jag vara hjälpsam och hitta på alla möjliga och omöjliga sätt att slippa jobba på din efterlängtade semester, men det tycks vara väldigt svårt
Ja där kom du med lösningen på gasons problem. Bra jobbat...
(fast här jobbar vi inte på semestern var det ja....
)
- Nejdå, inte räknat per personlighet.
Fast om vi ska vara petiga så är det nog inte schizofreni vi är ute efter.
Dissociativ identitetsstörning tror jag är en "bättre" sjukdom.
Comment
-
Jag tycker inte vi ska vara riktigt så petiga. Huvudsaken är väl att de olika personligheterheterna fixar ditt jobb, om det skulle behövas, medan du är på semester. Så du får titta på OS i lugn och...nåja ro.
Men känner jag dig rätt så kommer du säkert hetsa upp dig på ett eller annat sätt under tävlingarna. Det ska bli intressant att få veta vilken eller vilka som blir den nya Balotelli
Comment
Comment